Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik ben eens benieuwd naar de elf die binnen een klein 2 maanden gaat starten en wie op de bank zit! Iedere club is zich aan het versterken terwijl geel-zwart zoals het er nu uitziet serieus verzwakt zal zijn tov vorig seizoen. Ik denk en vrees dat er nog zullen vertrekken, ik denk dan aan oa Adinany waar Charleroi al interesse voor had... Ik lees oa op FB reacties van ' ik hoop dat er nu toch ervaren spelers aangetrokken worden' het tegendeel gebeurt momenteel 6 of 7 basisspelers, spelers met ervaring die vertrekken... Je begint dus alweer vanaf nul en hopen dat de mayonaise pakt!
Last edited by ozzy105 on Mon Jun 16, 2025 10:05 pm, edited 1 time in total.
-
Het seizoen is door heel da play off geval al miserabel geeindigd .
En heb sindsdien nog niveel lichtpuntjes gezien die goesting geven om aan het seizoen te beginnen
Maar bon voordeel van de twijfel zeker ..
En heb sindsdien nog niveel lichtpuntjes gezien die goesting geven om aan het seizoen te beginnen

Maar bon voordeel van de twijfel zeker ..
Moet eerlijk zeggen dit had ik ook niet zien aankomen!
Frustrerend voor supporters het minste dat men kan zeggen. Na Mijnheer Van Laer is er geen enkele voorzitter meer geweest een voorzitter waart ook de harde realiteit!Vets, Thyskens, Maged, LVT neen het waren niet de witte raven integendeel... De ene bouwde een tribune enz dat het begin van de miserie was, Theykens tja zwijgen we maar over, Maged smeet het geld buiten en liet van zich profiteren en de laatste heeft geen ambitie, durft sportief niks bouwen waardoor je blijft aanmodderen en op termijn supporters verliest en wss nog degradeerd ook...
-
Het probleem is volgens mij dat ze te veel hinken op "verschillende" gedachten.
Dan modder je seizoen na seizoen aan voor zolang dat kan, hoop je dat er van die 7 aanwinsten er 2,3 elk jaar toevallig sterkhouders zijn...en merkt ge dat de andere te licht bevonden zijn of de helft van u seizoen missen in één of andere lappenmand.
- We willen geen zot geld uitgeven wat economisch geen slechte denkwijze is , alleen is daar in de voetbalwereld geen zekerheid aan verbonden.
- We willen traag en stabiel groeien, Ja dat kan... alleen niet in onze tweede klasse, iedereen weet dat het een financieel kerkhof is als je te lang blijft hangen : Zakte of sportief snel af naar reeks lager , of ge zakt terug naar één van die clubs die na x aantal jaar de boeken moet toe doen of moet fusioneren.
- we willen in mindere maten een "succes verhaal" schrijven zoals Kindermans wil doen met zijn scouting, zoals Union dat doet...Er zijn al zoveel ploegen die dat doen, die hoger spelen dan ons, die ook niet met geld smijten maar toch meer financiele kracht hebben dan ons. die spelers zijn ook niet van gisteren hé.
- Als en ik zeg dan wel als we dan al is een goede speler hebben opgevist uit een lagere reeks of die ergens gratis op te pikken viel deden we of 'vroeg van de hand' , 'op een heel raar/sportief slecht moment van de hand' , voor veel te weinig van de hand , of men liet hun gewoon gaan omdat we geen "verbeterd contract wou geven na bewezen diensten" (lees ik zeg niet dat elke speler die een beter contract vroeg een verdiende int verleden, maar als je sterkhouders op een ander meer en beter kunnen verdienen....)
- We willen nog steeds in het verhaal geloven van of van onder onze kerktoren, of toch niet te ver weg (frankrijk/nederland) wat vissen. Das mooi en romantisch jaren 90 denken. Maar u poel is klein zo, een poel waar wij niet de middelen voor willen geven om te concurrentie aan te gaan met zeg maar ploegen die willen spelen voor top 4 1B of onderaan 1A/middenmoot 1A
- We hebben ook in begin lang kunnen teren op spelers die elders bvb einde contract waren, die voor "het grote Lierse" konde gaan spelen, want die waren aan een nieuw verhaal begonnen, hadden ambitie, woude terug hoger op, ze konden mee aan een verhaal schrijven.... die aantrekkingskracht (voor zover ze er was) die is ook jaar na jaar aant afbrokkelen. We modderen al X aantal jaar aan. U verhaal is niet meer zo geloofwaardig sportief, "het grote lierse" is nog steeds ver weg... , Mensen die nu moeten tekenen voor u ploeg hebben nog nooit van Menzo, Brocken , Voorhoof, Ceulemans,Alfons Dresen .... gehoord.
Dan modder je seizoen na seizoen aan voor zolang dat kan, hoop je dat er van die 7 aanwinsten er 2,3 elk jaar toevallig sterkhouders zijn...en merkt ge dat de andere te licht bevonden zijn of de helft van u seizoen missen in één of andere lappenmand.
Indien Boone ook vertrekt dan begint het sportief gezien toch wel vrij belachelijk te worden.
Hebben we eigenlijk nog iets van ambitie of hoe zit dat dan?
Op dit moment zijn we letterlijk een belofteploeg bij elkaar aan het scharrelen, op een eerste direkt inzetbare versterking is het nog steeds wachten.
Het "wij-hebben-geen-budget" verhaal begint stilaan afgezaagd te worden, tijd om daar iets aan te doen want we hinken hopeloos achterop.
Hebben we eigenlijk nog iets van ambitie of hoe zit dat dan?
Op dit moment zijn we letterlijk een belofteploeg bij elkaar aan het scharrelen, op een eerste direkt inzetbare versterking is het nog steeds wachten.
Het "wij-hebben-geen-budget" verhaal begint stilaan afgezaagd te worden, tijd om daar iets aan te doen want we hinken hopeloos achterop.
Last edited by Netzer on Tue Jun 17, 2025 2:39 pm, edited 2 times in total.
Formerly known as Lisp-boy
Ook Kieran Baskett, 23-jarige Canadese doelman, heeft getekend.
https://www.lierse.com/nieuws/kieran-ba ... aar-lierse
https://www.lierse.com/nieuws/kieran-ba ... aar-lierse
Formerly known as Lisp-boy
Die lag vorig jaar al vast.