Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dylan Demuynck dus. Huur van ZW. Twee seizoenen geleden toch wel een revelatie. Vorig seizoen wat weggedeemsterd.
Volgend seizoen starten we met een belofteploeg aangevuld met Pietro-Boone...
Succes gegarandeerd! De laatste aanwinst zie ik weer een huurling voor 1 jaar tja bouwen, bouwen..

Lipser wrote: ↑Mon Jun 16, 2025 4:49 pmDylan Demuynck dus. Huur van ZW. Twee seizoenen geleden toch wel een revelatie. Vorig seizoen wat weggedeemsterd.
2.... maar bij de beloften daar in 34 matchen wel 11 doelpunten , niet slecht. Zag net op fb pagina zulte dat het toch ene is die kan voetballen, maar vorig jaar door omstandigheden minder in de a kern , mischien had de rosse het er niet in gezien. Schijnt ook snel te zijn altijd pluspunt.
Vond dat altijd al een interessante speler voor ons. Vinnig, snel, dribbelvaardig, diepgang.
Lijkt mij ook ideaal om samen met een sterke en grote spits te spelen zoals Adinany. Content mee.
Lijkt mij ook ideaal om samen met een sterke en grote spits te spelen zoals Adinany. Content mee.
Toch voorzichtig positief. Reacties vanuit de kant van ZW lijken dat me toch de indruk te geven dat die wel iets kan.
Er gaat een gerucht de ronde dat Boone richting SKB trekt, laten we maar hopen dat dat zever is.
Een vertrek van Boone zou me wel irriteren, zeker omdat we marijnissen (medesterkhouder) ook al hebben moeten afgeven. Snap zeker dat er verkocht moet worden om te groeien maar iets van standvastigheid moet er toch zijn. Het vertrek van zo’n spelers straalt ook een gebrek aan ambitie uit vind ik
LVT heeft geen ambitie wie dit nu nog niet door heeft na 7 jaar... We zijn per toeval in 1B geraakt en er kunnen blijven door corona remember? Op de duur wil buiten wat beloftespelers en afdankers niemand meer naar het lisp komen wegens geen ambitie enz enz enz...
Nee, helaas klopt dat
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”