Gametopic
- Justhomuch
Re: Gametopic
Op de playstation 1 ofwa?Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Mar 20, 2020 9:16 pmIk speel nog veel BF1 en deze dagen is er veel LAG op de servers, internet kan niet meer volgen............

Wij komen áltijd terug!
-
Nee pc ben er redelijk goe inJusthomuch wrote: ↑Fri Mar 20, 2020 11:11 pmOp de playstation 1 ofwa?Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Mar 20, 2020 9:16 pmIk speel nog veel BF1 en deze dagen is er veel LAG op de servers, internet kan niet meer volgen............![]()

- Justhomuch
Ha zo, ik dacht dat je het over de eerste hadVergaaneglorie wrote: ↑Sat Mar 21, 2020 10:30 amNee pc ben er redelijk goe inJusthomuch wrote: ↑Fri Mar 20, 2020 11:11 pmOp de playstation 1 ofwa?Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Mar 20, 2020 9:16 pmIk speel nog veel BF1 en deze dagen is er veel LAG op de servers, internet kan niet meer volgen............![]()
is niet de 1ste BF game he, BF1 is nu 3a4 jaar uit.
Wij komen áltijd terug!
Ik deel even mee dat ik op Football Manager na 1 seizoen gepromoveerd ben naar 1B. Net de 1e periodetitel binnengehaald en achtereenvolgens Kortrijk en Eupen uit de beker gesmeten. Urbain who? 

- Justhomuch
-
Niet met Rocky p.

-
Nu met deze dagen wat doe je dan... juist game, Far cry 5 en far cry new dawn volledig uitgespeeld wow 2 topgames. Ga nu metro exodus aanschaffen denk
Allen op pc toch pak snellere gameplay als op consoles. Console is goed voor sportgames en racegames, pc is wat minder handig kwa bediening hier voor.

Allen op pc toch pak snellere gameplay als op consoles. Console is goed voor sportgames en racegames, pc is wat minder handig kwa bediening hier voor.
- Justhomuch
Far cry was ik ook zwaar onder de indruk van, speelde het wel op ps3 die op dit moment enkel dienst doet als netflix, op de pc kan je idd wel het beste fps spelen, vroeger veel counter-strike en quake gespeeld, in mijn ogen nog altijd de beste games ooit.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 11:53 amNu met deze dagen wat doe je dan... juist game, Far cry 5 en far cry new dawn volledig uitgespeeld wow 2 topgames. Ga nu metro exodus aanschaffen denk
Wij komen áltijd terug!
-
Heb je dan niet MOHAA AA gespeeld? Was in de tijd de evenknie van counter strike kwa topgames.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 12:41 pmFar cry was ik ook zwaar onder de indruk van, speelde het wel op ps3 die op dit moment enkel dienst doet als netflix, op de pc kan je idd wel het beste fps spelen, vroeger veel counter-strike en quake gespeeld, in mijn ogen nog altijd de beste games ooit.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 11:53 amNu met deze dagen wat doe je dan... juist game, Far cry 5 en far cry new dawn volledig uitgespeeld wow 2 topgames. Ga nu metro exodus aanschaffen denk
- Justhomuch
Ja maar kwam kwam e sports gewijs niet in de buurt van csVergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 1:28 pmHeb je dan niet MOHAA AA gespeeld? Was in de tijd de evenknie van counter strike kwa topgames.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 12:41 pmFar cry was ik ook zwaar onder de indruk van, speelde het wel op ps3 die op dit moment enkel dienst doet als netflix, op de pc kan je idd wel het beste fps spelen, vroeger veel counter-strike en quake gespeeld, in mijn ogen nog altijd de beste games ooit.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 30, 2020 11:53 amNu met deze dagen wat doe je dan... juist game, Far cry 5 en far cry new dawn volledig uitgespeeld wow 2 topgames. Ga nu metro exodus aanschaffen denk
Wij komen áltijd terug!