KSV Oudenaarde - Lierse Kempenzonen [08-12-2018]
Re: KSV Oudenaarde - Lierse Kempenzonen [08-12-2018]
Ik moet zeggen veel volk op verplaatsing bij begot Oudenaarde en dat op een regenachtige dag en wetende 1 amateurreeks….
Enig idee hoeveel juist? Ben benieuwd.
Die eerste 2 penalties zijn inderdaad erg licht. Die verdediging van Oudenaarde loopt niet zo goed precies.
Volgens website waren er 1000 toeschouwers schat toch als ik de beelden zag 500 man..als het niet meer was! De sfeer verdorie zit goed op en naast het veld zeer zeer lang geleden dat dit het geval was! Volgende week Virton kloppen en je staat op de derde plek.
Mooi zo. Weer een lastige misstap vermeden. Nu met vertrouwen onze laatste match van het jaar tegen Virton winnen.
Het lijkt dus alsof Geens z'n plek definitief kwijt is.
Het lijkt dus alsof Geens z'n plek definitief kwijt is.
Verdediging stond goed bijna niks weggegeven. Paar fases maar ballen waar de wind op zat en goed ingeschat door vits.1000 man denk 600 van ons.
Hier kan je het wedstrijdverslag terugvinden: https://www.lierse.com/nieuws/lierse-bo ... oudenaarde
Kuete is niet ingevallen.
Kuete is niet ingevallen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Realistisch voetbal, op maat van de reeks. Daar gaan we het verst mee komen.
We slikken voor het eerst sinds 13 oktober geen veldgoal, wat me ook positief stemt.
Anyway, de flow is goed maar geen reden tot euforie. Winnen tegen Virton brengt ons natuurlijk weer een klein stapje dichter bij onze bescheiden ambitie...
We slikken voor het eerst sinds 13 oktober geen veldgoal, wat me ook positief stemt.
Anyway, de flow is goed maar geen reden tot euforie. Winnen tegen Virton brengt ons natuurlijk weer een klein stapje dichter bij onze bescheiden ambitie...
Hoe zit eigenlijk Elio de formule in deze reeks ineen? Spelen de eerste vier een eindronde voor promotie?Elio wrote: ↑Mon Dec 10, 2018 9:22 amRealistisch voetbal, op maat van de reeks. Daar gaan we het verst mee komen.
ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 10, 2018 9:50 amHoe zit eigenlijk Elio de formule in deze reeks ineen? Spelen de eerste vier een eindronde voor promotie?Elio wrote: ↑Mon Dec 10, 2018 9:22 amRealistisch voetbal, op maat van de reeks. Daar gaan we het verst mee komen.
Ja, en de punten worden gehalveerd. Enkele diegene met een licentie in de eindronde maken kans om te promoveren.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.