Lierse Kempenzonen - La Louviere Centre [14-12-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Lierse Kempenzonen - La Louviere Centre [14-12-2019]

Post by KRKN » Mon Dec 16, 2019 9:18 am

Carlke wrote:
Sun Dec 15, 2019 9:37 am
Ik vind we hebben de match gewonnen door na rust 20 min door te duwen,daarna sloop er weer angst in de ploeg ! We begonnen nochtans goed vond ik, maar dan was het weer zo ver dit keer Frans , al mag ook gezegd worden telkens wij blunderen word het nog afgestraft ook. Emile samijn man van de match voor mij, deed mij bernier soms vergeten. Ben hamou laat die nog maar lekker invallen,starten brengt hij dit nog niet ! Maar als invaller kan hij wel iets,al zijn er nog veel jeugd zondes.kindermans onze beste transfer vind ik ! Weer bepalend.bij verlies had het er echt slecht uit gezien, nu doen we mee.spits halen die scoort nr 10 die scoort en vervanger Nelissen. en dan de geblesseerde terug en het zit er nog in. Maar die fouten in verdediging moeten er uit. Bo geens doet het goed ! Mag ook vermelding hebben !
Heb horen waaien dat ze nog voor een spits zouden gaan. Lijkt me geen overbodige luxe na het bizarre verdwijnen van Kargbo.

Lierenaar

Post by Lierenaar » Mon Dec 16, 2019 12:13 pm

Toch een kleine opsteker dit resultaat zo net voor de winterstop. Al zijn de resultaten van de rest wel jammer. Tubeke wint verrassend van Rwdm en Dender en Luik pakken een puntje tegen elkaar. Daardoor blijven we voorlaatst en lijkt het alsof we een minder goede zaak gedaan hebben dan eerst gedacht. Goed beginnen na de winterstop wordt belangrijk. Tegen Winkel moet er gewonnen worden en Seraing lijkt ook in een mindere periode te zitten. Misschien het ideale moment om ze te treffen. Tegen midden februari wil ik toch graag uit die degradatiezone zijn want anders kan het tot op de laatste speeldag wel eens spartelen worden.

KRKN

Post by KRKN » Mon Dec 16, 2019 1:37 pm

Lierenaar wrote:
Mon Dec 16, 2019 12:13 pm
Toch een kleine opsteker dit resultaat zo net voor de winterstop. Al zijn de resultaten van de rest wel jammer. Tubeke wint verrassend van Rwdm en Dender en Luik pakken een puntje tegen elkaar. Daardoor blijven we voorlaatst en lijkt het alsof we een minder goede zaak gedaan hebben dan eerst gedacht. Goed beginnen na de winterstop wordt belangrijk. Tegen Winkel moet er gewonnen worden en Seraing lijkt ook in een mindere periode te zitten. Misschien het ideale moment om ze te treffen. Tegen midden februari wil ik toch graag uit die degradatiezone zijn want anders kan het tot op de laatste speeldag wel eens spartelen worden.
Ik vrees dat dat laatste sowieso het geval gaat zijn. Er vanuitgaand dat we van Winkel winnen, zie ik ons daarna wel gewoon een droge 0 op 9 incasseren.
Seraing heeft op dit moment bij mij de beste indruk nagelaten. Ze hebben ons echt kapot gespeeld (met, toegegeven, hulp van een matige verdediging en keeperswerk).

Carlke

Post by Carlke » Mon Dec 16, 2019 5:46 pm

KRKN wrote:
Mon Dec 16, 2019 1:37 pm
Lierenaar wrote:
Mon Dec 16, 2019 12:13 pm
Ik vrees dat dat laatste sowieso het geval gaat zijn. Er vanuitgaand dat we van Winkel winnen, zie ik ons daarna wel gewoon een droge 0 op 9 incasseren.
Seraing heeft op dit moment bij mij de beste indruk nagelaten. Ze hebben ons echt kapot gespeeld (met, toegegeven, hulp van een matige verdediging en keeperswerk).
We gaan toch tegen zo een ploegen punten moeten rapen !

KRKN

Post by KRKN » Tue Dec 17, 2019 10:57 am

Dieen Emile Samyn ziet er ne sympathieke gast uit. Nuchter en duidelijk genoten van zijn terugkomst. Tof interview. Ik was blij dat de supporters hem meteen in de armen sloten en een hart onder de riem staken. Hopelijk zet die lijn zich ook verder als hij een keer een mindere dag heeft.

Eric

Post by Eric » Tue Dec 17, 2019 4:09 pm

KRKN wrote:
Tue Dec 17, 2019 10:57 am
Dieen Emile Samyn ziet er ne sympathieke gast uit. Nuchter en duidelijk genoten van zijn terugkomst. Tof interview. Ik was blij dat de supporters hem meteen in de armen sloten en een hart onder de riem staken. Hopelijk zet die lijn zich ook verder als hij een keer een mindere dag heeft.
Ik hoop dat de samenvatting er snel is. Zou onze tegengoal toch nog is willen zien.

Berrem

Post by Berrem » Tue Dec 17, 2019 5:08 pm

Eric wrote:
Tue Dec 17, 2019 4:09 pm
KRKN wrote:
Ik hoop dat de samenvatting er snel is. Zou onze tegengoal toch nog is willen zien.
Op rtv kan je ze zien
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KRKN

Post by KRKN » Wed Dec 18, 2019 9:35 am

Berrem wrote:
Tue Dec 17, 2019 5:08 pm
Eric wrote:
KRKN wrote:
Op rtv kan je ze zien
Thanks!

Die tegengoal is dus toch meer Wils zijn fout dan ik dacht.

Carlke

Post by Carlke » Wed Dec 18, 2019 10:46 am

KRKN wrote:
Wed Dec 18, 2019 9:35 am
Berrem wrote:
Tue Dec 17, 2019 5:08 pm
Eric wrote:

Op rtv kan je ze zien
Thanks!

Die tegengoal is dus toch meer Wils zijn fout dan ik dacht.
Nu je het zegt die pas op Frans was inderdaad niet al te zuiver !

Post Reply