Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Re: Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Indien we niet met 2 doelpunten verschillende winnen heeft de staf haar huiswerk niet gemaakt.
-
Indien niet er niet gewonnen wordt, is het duidelijk: versterking deze winter!
Vrees toch dat het een moeilijke match wordt, Boom zal met revanchegevoelens afkomen.
Vrees toch dat het een moeilijke match wordt, Boom zal met revanchegevoelens afkomen.
Wij toch ook wat namen die ontbreken:
De technische staf maakte de selectie bekend voor de wedstrijd van morgenavond tegen K. Rupel Boom FC. De kern van 19:
Vandyck, Vits, Geens, Bastiaens, Da Silva, Schops, van der Veken, Nelissen, Boujouh, Sols, Wils, Maus, Meeus, Buyens, D’Onofrio, Maes, Janssen, Vermeiren, Troosters en Kuete.
Kuylaars, Mcmillen, Molenberghs en Ansoms ontbreken wegens blessures. Boulaouali is ook niet van de partij, hij is geelgeschorst.
De technische staf maakte de selectie bekend voor de wedstrijd van morgenavond tegen K. Rupel Boom FC. De kern van 19:
Vandyck, Vits, Geens, Bastiaens, Da Silva, Schops, van der Veken, Nelissen, Boujouh, Sols, Wils, Maus, Meeus, Buyens, D’Onofrio, Maes, Janssen, Vermeiren, Troosters en Kuete.
Kuylaars, Mcmillen, Molenberghs en Ansoms ontbreken wegens blessures. Boulaouali is ook niet van de partij, hij is geelgeschorst.
Ondanks de afwezigen durf ik toch gokken op 2-1.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Zou zeggen, winnen is inderdaad een must vandaag! Net zoals versterking tijdens de winter....
Ik vertrek richting de heimat! De keel voelt reeds aan als schuurpapier en dat zal er morgen niet beter op zijn. Maar ondanks de belabberde gezondheidstoestand op dit moment heb ik er veel zin in.
Komaan leeuwen!
Komaan leeuwen!
Verlies Virton-RWDM en puntenverlies Deinze en je staat meteen op plek 4...als je dit kan houden tot aan de winterstop en je doet drie gerichte aankopen is er nog veel mogelijk!
Hopla zijn thuis. 2_1 gewonnen tegen een goed boom vond ik.nu komen we op voorsprong dacht dit gaat vlot. Maar wat ik al tijd zeg groot keepersprobleem nu vits weer. Volgens mij was gelijkspel juiste uitslag geweest. Maar goed dat we winnen. Virton en erwdm verliezen. We staan 4 de. Al hangt alles kort bij elkaar. Nu hopen dat we op oudenaarde winnen en virton iets ramen. Dan de nodige versterkingen en we gaan voor plaats 4,