Challenger Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Challenger Pro League

Post by ozzy105 » Mon Aug 17, 2026 3:43 pm

Ah hier krijgen we de aap uit de mouw de Roel dus lol de man die de schietschijf was de laatste maanden voor we failliet gingen en het telkens mocht gaan uitleggen aan oa de media de man die Lierse sk altijd in zijn hart zal dragen... Wie is de uiteindelijk beslissingsnemer Justho? De enige big boss? Al 8 jaar komt men liggen zeggen van we vinden geen betrouwbare medeinvesteerder geloof jij dit nog zelf?

Steve84

Post by Steve84 » Mon Aug 17, 2026 4:01 pm

Ahzo heeft RR Tony Bloom en co weggestuurd? Dat weten we dan ook eindelijk. Dat vroeg ik me al lang af. Ik heb steeds gehoord dat Lvt Dat pas te laat is te weten gekomen en dat hij zelf contact heeft gezocht met Tony Bloom daarna maar dat het toen al te laat was...
Alè van horen zeggen natuurlijk...

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Aug 17, 2026 4:05 pm

Van horen zeggen hoor je ook veel liegen..

Schizo

Post by Schizo » Mon Aug 17, 2026 4:31 pm

ozzy105 wrote:
Mon Aug 17, 2026 4:05 pm
Weet jij alles van, nietwaar. Alles wat jij zegt, is gebaseerd op horen zeggen

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Aug 18, 2026 9:21 am

ozzy105 wrote:
Mon Aug 17, 2026 4:05 pm
Het enige waar jij mee afkomt dus, van horen zeggen van neefjes en nichtjes die naar de Lyra gaan zien, moet jij daar niet wat nog proberen in hun gat te kruipen? 😀

Vraagt daar maar eens wat ze van RR vinden 😉
Wij komen áltijd terug!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Tue Aug 18, 2026 9:47 am

Een stel kleine kinderen hier is geiriteerd omdat ze een mening horen die anders is dan de hunne en die vaak herhaald wordt, zie Ozzy, so what ?......
Kunnen jullie ook onderbouwde meningen over voetbal en in het bijzonder over onze club posten ipv. telkens op de man te spelen ?

Fiero67

Post by Fiero67 » Tue Aug 18, 2026 11:04 am

Tamas Krivitz wrote:
Tue Aug 18, 2026 9:47 am
Een stel kleine kinderen hier is geiriteerd omdat ze een mening horen die anders is dan de hunne en die vaak herhaald wordt, zie Ozzy, so what ?......
Kunnen jullie ook onderbouwde meningen over voetbal en in het bijzonder over onze club posten ipv. telkens op de man te spelen ?
Zalig zijn de armen van geest.
Als jij niet inziet dat Ozzy er enkel maar op uit is de boel hier op te naaien ..... ieder zijn (onderbouwde) mening.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Tue Aug 18, 2026 11:28 am

Fiero67 wrote:
Tue Aug 18, 2026 11:04 am
Tamas Krivitz wrote:
Zalig zijn de armen van geest.
Als jij niet inziet dat Ozzy er enkel maar op uit is de boel hier op te naaien ..... ieder zijn (onderbouwde) mening.
Wat de bedoeling van Ozzy ook mag zijn, idd ieder zijn mening en hij mag die evenzeer hebben, maar let it be, verspil je energie er niet aan, het is hier een Lierse SK forum en geen Ozzy bash forum. Geef je mening over de club welke het ook mag zijn, werking, spelers, sportief, financieel , bestuur etc....., dat is wat de weinige overgebleven forumbezoekers graag willen lezen....

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Aug 18, 2026 5:04 pm

Tamas Krivitz wrote:
En toch zorgt hij er eigenhandig voor dat er hier mensen wegblijven. Mij boeit het eerlijk gezegd niet dat een zielig figuur zoals hij zijn 5 seconds of fame hier krijgt, zal ook wel het enige zijn vermoed ik 😅

Het gaat ook niet over wat hij zegt he, maar dat hij constant alles verdraaid om toch maar zijn gelijk te halen, zeer irritant, en zeker niet gefundeerd.

Geef mij dan maar een Netzer, geen positivo maar slaagt wel vaak de nagel op de kop.
Wij komen áltijd terug!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Tue Aug 18, 2026 5:43 pm

Mag ik je een goede raad geven Justhoumuch?
Kruip vanachter je toetsenbord, kontakteer Ozzy en plan samen een cafébezoek met een frisse pint(en) en praat je frustratie eruit, communiceer en je zult merken dat jou persoonlijk posts tegenover hem ook niet altijd gefundeerd zijn, dat doen echte mannen en grote mensen!
En nu over voetbal.(slotje)

Post Reply