Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Bizarre stelling voor iemand die waarschijnlijk het contract niet heeft gelezen.
Misschien is er discussie over het wie het loon moet betalen, maximale huursom of zelfs koopoptie of percentage bij doorverkoop.
Aangezien beide partijen overtuigd zijn van hun gelijk, lijkt het aangewezen de rechter hierover te laten beslissen...
Ik zou er geen probleem mee hebben dat er een speler op staat van wadi degla , dat hij ons naar betere resultaten haalt dik oke. Maar het zal wel om veel andere zaken gaan denk ik , waar wij niks van afweten , maar laat ons wel hopen dat een rechtzaak ons geen schadeclaim opleverd .
-
LispFan1906
Ik zou er idd ook geen probleem mee hebben om elk seizoen een speler van een Egyptische eersteklasser te huren. Spelers van dat niveau kunnen we zeker gebruiken, zolang het natuurlijk niet te kostelijk is. In het slechtste geval halen ze het niveau niet en spelen ze een jaar bij de jeugd of worden ze vroeger teruggestuurd. In het beste geval haal je een Marmoush binnen en kun je hem achteraf misschien zelfs definitief overnemen.Carlke wrote: ↑Sat Jun 13, 2026 6:44 pmIk zou er geen probleem mee hebben dat er een speler op staat van wadi degla , dat hij ons naar betere resultaten haalt dik oke. Maar het zal wel om veel andere zaken gaan denk ik , waar wij niks van afweten , maar laat ons wel hopen dat een rechtzaak ons geen schadeclaim opleverd .
- Justhomuch
Een rechtzaak gaat ons sowieso geld kosten he, niet bevorderlijk voor de club allesindsCarlke wrote: ↑Sat Jun 13, 2026 6:44 pmIk zou er geen probleem mee hebben dat er een speler op staat van wadi degla , dat hij ons naar betere resultaten haalt dik oke. Maar het zal wel om veel andere zaken gaan denk ik , waar wij niks van afweten , maar laat ons wel hopen dat een rechtzaak ons geen schadeclaim opleverd .
Wij komen áltijd terug!