Transfernieuws
-
Tamas Krivitz
Re: Transfernieuws
Jonas De Roeck was ook helemaal mijn idee, samen met Stef Wils.Zovko wrote: ↑Fri Mar 20, 2026 10:42 amUit goede bron vernomen dat De Roeck volgende seizoen onze hoofdcoach zal worden. Staat blijkbaar voor 95 procent vast.
Ook ons middenveld zou volledig opgekuist worden plus nog een aantal andere spelers die moeten vertrekken.
Ben benieuwd wat de club gaat doen de komende periode....
Inderdaad, het middenveld heeft dringend nood aan loopvermogen, balrecuperatie en creativiteit, ik hoop dat we nu eens eindelijk een gooi kunnen gaan doen naar de prijzen.
Zou ik heel goed nieuws vinden!
Binnenhalen die vis !
Binnenhalen die vis !
Perdichizzi in de technische staf mss? Zal als speler toch ook wel einde verhaal zijn ni?
-
LispFan1906
Ik hoop dat Daguin blijft, want samen met Vroman is hij onze beste speler dit seizoen (vertrokken spelers niet meegerekend).
Wat Perdichizzi betreft: eind volgend seizoen is hij einde contract dus ik zie hem eerder als mentor langs de zijlijn voor jonge spelers, die af en toe van de bank kan komen. Daarna zien we wel, maar een assistentenrol zou hem inderdaad passen. Eerst focussen op een (hopelijk) rustig einde van dit seizoen.
Wat Perdichizzi betreft: eind volgend seizoen is hij einde contract dus ik zie hem eerder als mentor langs de zijlijn voor jonge spelers, die af en toe van de bank kan komen. Daarna zien we wel, maar een assistentenrol zou hem inderdaad passen. Eerst focussen op een (hopelijk) rustig einde van dit seizoen.
Ik heb nooit gesnapt dat Tuur Dierckx ni bij ons is gekomen na het failliet van Deinze. Tis begot ne Lierse supporter. Alè verdiend wss meer bij Hasselt