Transfernieuws
Re: Transfernieuws
In de categorie transfergeruchten... ik heb de naam Velinkonja toch al horen vallen. Men zou enkel nog over de prijs aan het onderhandelen zijn. Wat mij betreft is hij alvast welkom.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Niet haalbaar denk ik+ligt al een tijdje stil wegens blessure dacht ik in Nederland!Let op een fitte Velinkonja is voor deze reeks een topper als je dan nog kan versterken achteraan en op het middenveld....
Zou ik teleurstellend vinden. Lijkt me vooral een spits om de fans gelukkig te maken. Lijkt me geen type voor 1e amateur en iemand die in het verleden niet al teveel zin had om terug te komen. Duur, dat ook.
is niet geschikt voor deze reeks en te vaak gekwetst komt hier dan uitbollen!
Wat mij betreft is velinkonja welkom. Hij heeft toch een neus voor goals en kan met druk om.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Wie zegt dan hij niet past in deze reeks. Heeft toen in 2 de klasse tegen bijna al die ploegen gespeeld met succes.alleen de vraag is hij fit. Dat is volgens mij het probleem en het financiële.
Goh, ik zeg niet dat hij het net niet zou doen trillen, maar het lijkt me een te grote gok die financieel wel eens zuur zou kunnen opbreken.
Te duur, te blessuregevoelig.
Voor mij is Velikonja zeker welkom indien fit en niet te duur.
Waarom zou hij in deze reeks niet passen? Als die fit is en nog steeds blijft lopen als daarvoor pot die nog gemakkelijk 10 goals in de 2e seizoenshelft.
Ik zou hem zelfs graag samen op het plein zien staat met Vermeiren, laat Da Silva maar aan de kant dan. De flanken iets hoger, Buyens een paar stappen naar voor (maar lager als dat Da Silva speelt) en Wilske terug als pure stofzuiger achter Buyens. Dan nog 1 echte versterking in de verdediging en 't lijkt me wel goed dan!
Just my 2 cents natuurlijk, ik ben verre van voetbaltrainer
Edit: Hij heeft vorig seizoen maar 3 wedstrijden kunnen spelen in de eredivisie (wegens blessure dacht ik?) maar heeft er toch 3 kunnen potten in die 5 matchen!
Waarom zou hij in deze reeks niet passen? Als die fit is en nog steeds blijft lopen als daarvoor pot die nog gemakkelijk 10 goals in de 2e seizoenshelft.
Ik zou hem zelfs graag samen op het plein zien staat met Vermeiren, laat Da Silva maar aan de kant dan. De flanken iets hoger, Buyens een paar stappen naar voor (maar lager als dat Da Silva speelt) en Wilske terug als pure stofzuiger achter Buyens. Dan nog 1 echte versterking in de verdediging en 't lijkt me wel goed dan!

Edit: Hij heeft vorig seizoen maar 3 wedstrijden kunnen spelen in de eredivisie (wegens blessure dacht ik?) maar heeft er toch 3 kunnen potten in die 5 matchen!
Deels mee eens. Hij is zeker een deftige spits op dit niveau, maar het lijkt me gewoon een te grote gok. Vermeiren & Velikonja (Ve & Vemmarinus wrote: ↑Tue Nov 20, 2018 9:43 amVoor mij is Velikonja zeker welkom indien fit en niet te duur.

Trouwens: tussen de lijnen door lees ik in GVA dat het trainersduo inderdaad wat versterking wil.