Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Tamas Krivitz
Re: Transfernieuws

Post by Tamas Krivitz » Thu Jun 12, 2025 1:33 pm

Carlke wrote:
Thu Jun 12, 2025 1:08 pm
Barry wrote:
Thu Jun 12, 2025 1:01 pm
Justhomuch wrote:
Thu Jun 12, 2025 12:11 pm

Hun rol ligt vooral gefocust op connecties dacht ik me te herinneren?
Zo heb ik het ook altijd begrepen, connecties en kennis. Geen zotte geldbedragen dat worden ingepompt.

Zot hoeft het zeker niet te zijn maar klein deel had toch gemogen he ! Wel benieuwd of we dan via hun kennis nog iets gaan zien van transfers. Want die nu gedaan zijn zijn toch allemaal van ons.
Weet niet of het gerucht waarheid is of niet, maar de Duitsers zouden interesse hebben om de club volledig over te nemen...

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jun 12, 2025 3:49 pm

Tamas Krivitz wrote:
Thu Jun 12, 2025 1:33 pm
Carlke wrote:
Barry wrote:

Zo heb ik het ook altijd begrepen, connecties en kennis. Geen zotte geldbedragen dat worden ingepompt.

Zot hoeft het zeker niet te zijn maar klein deel had toch gemogen he ! Wel benieuwd of we dan via hun kennis nog iets gaan zien van transfers. Want die nu gedaan zijn zijn toch allemaal van ons.
Weet niet of het gerucht waarheid is of niet, maar de Duitsers zouden interesse hebben om de club volledig over te nemen...
Dan gaan ze direct LVT zijn antwoord kennen of ze moeten een gastronomisch bedrag neertellen en dan nog...

Carlke

Post by Carlke » Thu Jun 12, 2025 4:14 pm

Tamas Krivitz wrote:
Thu Jun 12, 2025 1:33 pm
Carlke wrote:
Barry wrote:

Op termijn kan dat he hebben nu 5 procent, luc zal zien hoe het allemaal loopt he, en de duitsers zullen gelijdelijk meer aandelen hebben .ach we zullen het allemaal wel zien zeker !

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Fri Jun 13, 2025 5:03 am

Het is nog lang en dat weet iedereen wel.
Met onze gast uit franse 3de ist zeker? ist aanwinst 5...
Kindermans beschrijft hem precies alsof het de laatbloeiende Messi is. Hoe hem het beschrijft zat em precies met een natte broek.. :lol:
Voor de rest mikken we Jong en op spelers uit reeks lager. So far so good... maar dat blijft niet lukken hé..
Eerlijk gezegd hoop ik ook dat Claes blijft, kerel speelde niet de pannen van het dak , maar hij speelde wel elke week zijn match.
Hoe zit het met Blessure update van Laes en co ? gaan we daar op kunnen rekenen ? gaan die nog altijd in de lappemand steken? Want oké elke ploeg heeft zijn gekwetste maar soms rekken die bij ons toch wel lang uit.
In goal gaan we volle 100% voor de Smet? (geeft diene jong aub een heel seizoen!)
Gaan we richting uitweg nog iets rapen of is het een buske langs de gratis deur naar buiten laten gaan?

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jun 13, 2025 10:49 am

Terwijl iedereen weet dat deze reeks zwaarder dan ooit zal zijn, geen belofteclubs meer degraderen blijft men werken met een Amateur budget dat noem ik gokken. Gokken dat de mayonaise blijft pakken. Tot heden vijf risicovolle transfers, vier die niks ervaring hebben, vier die bij beloften hebben gespeelt reeksen lager. De Fransman is afwachten. Wie loopt er warm van tot op heden van de inkomende transfers? Spelers als Claes, Dailly oa moet je altijd trachten te behouden en niet afkomen met een paar stuivers om hen aan boord te houden, toont ook geen respect naar het geleverde werk.

esreil

Post by esreil » Fri Jun 13, 2025 11:47 am

Wie liep er voor het seizoen warm van de transfer van Kireev om er maar eentje te noemen ... ?
Laat ze maar rustig werken/bouwen aan de ploeg.

Carlke

Post by Carlke » Fri Jun 13, 2025 12:04 pm

Ach , geen enkele transfer is een zekerheid , ofwel haal je pak ervaring en zijn ze blessuregevoelig, of ze komen voor de centen oke dat zal niet bij ons zijn 🤣.ofwel zijn ze te jong , of reeks lager en moet men zien dat ze 1 b aankunnen. Of buitenlanders moet je weer hopen dat ze zich aanpassen telkens wat hoor. En ik denk spelers van reeks lager die snelheid hebben beetje gestalte meestal in 1b wel mee kunnen hoor .

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jun 13, 2025 2:57 pm

esreil wrote:
Fri Jun 13, 2025 11:47 am
Wie liep er voor het seizoen warm van de transfer van Kireev om er maar eentje te noemen ... ?
Laat ze maar rustig werken/bouwen aan de ploeg.
Kireev had wel grote concurrentie bij de jeugd in Anderlecht daarom ook koos hij voor een vertrek... Anderlecht zal ondertussen wel spijt hebben dat ze Kireev hebben laten gaan. Ten tweede werken/bouwen dit hoort iedere Liersesupporter al 5 jaar verkondigen, ik laat de eerste 2 jaar sinds de heropstart in 2018 buiten beschouwing. Heb je enig idee hoeveel veelal basisspelers sinds de heropstart al kwamen en vertrokken? Zelfs na een half seizoen? Men mag stilaan stoppen met dit te verkondigen want zolang LVT de enige big boss is zal er nooit gebouwd worden buiten en met respect hoor in het stadion en aanschaffen van velden. Ondertussen blijven bidden en hopen dat de mayonaise blijft pakken en we dit jaar niet teveel spelers zien uitvallen door langdurige blessures!!! Want zoals vorig seizoen kunnen we missen als de pest!

polydor

Post by polydor » Fri Jun 13, 2025 3:07 pm

Een beetje bizar dat de reeds gedane transfers worden afgedaan als bankzitters, opvulmateriaal,... terwijl 99% van de forumleden deze spelers niet kent of nooit heeft zien spelen.
Kijk eens naar onze 2 wintertransfers van vorig jaar!

Voor deze jonge spelers is het van belang te weten dat er regelmatig Lierse spelers worden opgemerkt en een niveau (sportief of financieel) hoger kunnen spelen.

Lipser

Post by Lipser » Fri Jun 13, 2025 9:46 pm

De grootste transfer zouden wel eens de jongeren kunnen zijn die we vorig seizoen haalden. En die nu een jaartje ouder zijn geworden, meer ervaring hebben opgedaan en hopelijk niet gekwetst geraken. Dan denk ik aan Matuta en Asare bijvoorbeeld.
Ook De Kerf en De Buyser die nu een volledige voorbereiding op 1B-niveau gaan krijgen!

Ok, er moet (vooral aanvallend) nog wel iets bijkomen en hier is het ook het jaar van de waarheid voor El Touillie en Masaki.

Post Reply