Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
De relatie tussen Lierse en de licentiecommissie is al vertroebeld bijna 20 jaar... remember tentijde Vets-Peeters toen men bakzijl haalde tov Lierse...esreil wrote: ↑Sat Apr 19, 2025 2:22 pmGeen enkele reden waarom Lokeren de play-offs zou mogen spelen. Zelf niet op puur sportieve grond want dan zou NXT moeten spelen. Maar om procedurele reden vallen beide af en heest Lierse recht op die plek. Maar of het ook zo zal uitdraaien …. Ik vrees ervoer gezien onze relatie met de voetbalbond …

Ondertussen de persconferentie van Lokeren gezien .
Daar gaan ze dus ook op zoek naar regels die voor interpretatie vatbaar zijn om het in hun voordeel te doen kantelen .
Ik stel me dan wel de vraag hoe je een 1A licentie wil halen als je een 1B licentie onder verscherpt toezicht hebt .
Ik ga ervanuit dat wij geen play offs spelen ,
Ons bestuur was veel te snel met die post te plaatsen , en dat keert als een boomerang in ons gezicht .
Daar gaan ze dus ook op zoek naar regels die voor interpretatie vatbaar zijn om het in hun voordeel te doen kantelen .
Ik stel me dan wel de vraag hoe je een 1A licentie wil halen als je een 1B licentie onder verscherpt toezicht hebt .
Ik ga ervanuit dat wij geen play offs spelen ,
Ons bestuur was veel te snel met die post te plaatsen , en dat keert als een boomerang in ons gezicht .
Ik vraag mij af hoe de clubs match gaan organiseren tegen donderdag , zowel lierse als lokeren ,als molenbeek die verplaztsing moeten regelen . Wie gaat er spelen zorg maar voor u catering en dergelijke
Als ons bestuur die post niet plaatst is het resultaat wel hetzelfde
Klopt !
Alleen hadden ze dan nu niet voor schut gestaan bij iedereen die het belgisch voetbal volgt .
Anders zijn ze karig met hun info , maar donderdag waren ze er als de kippen bij .
Voor mij de bal daar mis geslagen .
Ik hoop alsnog op een alternatief zodat we het seizoen op een positieve manier kunnen afsluiten .
Volgens mij een strategische post om persaandacht en voetbalbond te bereiken. Om zo druk te zetten om de reglementen correct toepte passen en kansen te verhogen.
-
"Karig" is nog een te veel woord zeg maar 0,0 info is beter!Devyd wrote: ↑Sun Apr 20, 2025 9:03 amKlopt !
Alleen hadden ze dan nu niet voor schut gestaan bij iedereen die het belgisch voetbal volgt .
Anders zijn ze karig met hun info , maar donderdag waren ze er als de kippen bij .
Ik hoop alsnog op een alternatief zodat we het seizoen op een positieve manier kunnen afsluiten .
- Justhomuch
Laatste tijd is hier wel verbetering op de socials.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Apr 20, 2025 9:43 am"Karig" is nog een te veel woord zeg maar 0,0 info is beter!Devyd wrote: ↑Sun Apr 20, 2025 9:03 amKlopt !
Maar ze hebben zichzelf wel belachelijk gemaakt, je kan er vergif op pakken dat Lokeren toch nog in beroep gaat en gewoon die playoffs gaat spelen.
Wij komen áltijd terug!
Lokeren kondigt zonet aan dat ze morgen spelen . Zonder verdere commentaar erbij .
Geen aanvraag tot beroep , dan lijkt me dat ze hun licentie niet te hebben , en mogen ze niet deelnemen aan de playoffs dacht ik .
Benieuw of er morgen vanuit de bond reactie komt .
Geen aanvraag tot beroep , dan lijkt me dat ze hun licentie niet te hebben , en mogen ze niet deelnemen aan de playoffs dacht ik .
Benieuw of er morgen vanuit de bond reactie komt .