Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Re: Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Verwacht ik niet.
De stress begint op te komen.
Juist nog eens de stand er bij genomen en zou echt wel beter slapen mochten we dit weekend een sprongetje maken.
Bij Beerschot rommelt het wel wat de laatste dagen.
Gehoord dat het Kiel bijna zal uitverkopen, aan hun reacties op FB te zien willen ze ons warm onthalen
Juist nog eens de stand er bij genomen en zou echt wel beter slapen mochten we dit weekend een sprongetje maken.
Bij Beerschot rommelt het wel wat de laatste dagen.
Gehoord dat het Kiel bijna zal uitverkopen, aan hun reacties op FB te zien willen ze ons warm onthalen

Als Beerschot dit seizoen niet promoveerd zitten ze in zwaar onweer zo simpel liggen de kaarten voor hen!!! Dus wetende dat dit zowat voor hen de gemakkelijkste match voor hen op papier zou moeten zijn kunnen ze geen misstap meer veroorloven of nog meer stress enz in de tent! De ratten spelen de voorbije matchen niet slecht hoor integendeel dus verkijk jullie niet op die 2 op 6,alleen de efficiëntie ontbrak maar ook wetende dat Lierse de slechtste defensie heeft in 1B en gemiddeld 2 tegengoals slikt....
Ik gok dat dit gemiddelde wel naar beneden gaat nu er tenminste een plan lijkt te zijn tussen de lijnen ...
Heb opgevangen dat het nen 3-5-2 gaat worden (de nieuwe coach spiegelt de tegenstander graag) en dat daardoor Poelmans naar de bank verhuist en Vanderhallen in de ploeg komt.
Amai, die jong gasten krijgen direct kansen bij de nieuwe trainer. Kunnen we alleen maar toejuichen!
Zelf al pakt het niet goed uit ... Top dat we tactisch iets proberen en flexibel zijn ! En de jeugd kansen durven geven.
Aan de gevestigde waarden om te bewijzen dat ze beter zijn. Met prestaties en niet met je naam ...
Aan de gevestigde waarden om te bewijzen dat ze beter zijn. Met prestaties en niet met je naam ...
Niks mis mee laat die jongen spelers zich maar eens meten met de grote! Voor de rest hopen dat Beerschot weer effecientie mist...
Oulare terug in de selectie en Sampers niet geselecteerd. Eerlijk gezegd, ik heb Sampers heel graag, maar verder dan hard werken hebben we er nog niet zo veel van gezien. In zijn eerste match voor Lierse tegen Beerschot vorig jaar vond ik hem heel veelbelovend, maar heeft eigenlijk nooit een vervolg gekregen.
SVDB durft, dat is zeker.
SVDB durft, dat is zeker.
Last edited by TV2002 on Fri Mar 08, 2024 3:59 pm, edited 1 time in total.