Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
Allen op post voor deze levensbelangrijke match. Wie zakt er af?
- Justhomuch
Re: Lierse K. - Oostende [03-02-2024]
Ik maak me zorgen over deze. Oostende is een gewond dier maar staat wel in de halve finale van de beker. Wij missen Oulare en kunnen ook weken geen beroep doen op Vekemans. Dat wil zeggen dat alle ogen op Sampers gericht staan, die nog steeds zijn eerste goal moet maken voor geelzwart. Misschien toch terug voor Ocansey in de spits opteren?
Aanwezig! Alleen wel een rot uur om te spelen...
Iemand een idee of die 'boycot' van Pallieter 30 nog doorgaat?
Als er nu één match is waar de ploeg zoveel mogelijk steun gaat kunnen gebruiken, is het wel de levensbelangrijke wedstrijd van morgen. Ik zou het nogal ongepast vinden. Ik denk nu toch ook wel dat ze dat beseffen.
PS: den arbiter voor morgen is... (houd jullie vast) de heer Quentin Pirard.
Als er nu één match is waar de ploeg zoveel mogelijk steun gaat kunnen gebruiken, is het wel de levensbelangrijke wedstrijd van morgen. Ik zou het nogal ongepast vinden. Ik denk nu toch ook wel dat ze dat beseffen.
TV2002 wrote: ↑Fri Feb 02, 2024 2:33 pmIemand een idee of die 'boycot' van Pallieter 30 nog doorgaat?
Domme zet van de kindjes van Pallieter 30... verschrikkelijk slechte timing. Ik vermoed dat ze vooral niet willen onderdoen voor spionkoppen van andere ploegen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Wat de boycot betreft: ik vind de uitgekozen match zelf ook ongelukkig, maar heb wel niets tegen het signaal zelf. Het is echt wel dramatisch geweest de afgelopen weken. Ik vind ze verder dit jaar erg positief, dus dan mag je dit ook wel eens doen.
- Justhomuch
Het signaal is voor een deel ook gericht tegen het bestuur, dat zullen er hier een paar graag hebben 

Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Cruciale match... Verlies echt nu wel uit de boze!