Lierse Kempenzonen - Thes Sport [15-05-2019] / Eindronde
Lierse Kempenzonen - Thes Sport [15-05-2019] / Eindronde
Een match in de week in onze thuishaven, wederom met het mes op de keel. Laat het duidelijk zijn: ‘t Is van de moetes. Niks anders als drie punten.
Re: Lierse Kempenzonen - Thes Sport [15-05-2019] / Eindronde
Aanwezig, zij het met de moed der wanhoop.
Voor Thes hoeft niks meer zie je aan de twee uitslagen in de eindronde winst zou logisch zijn benieuwd welke elf de wei worden ingestuurd! Dus duimen ook op een gelijkspel Deinze-Virton!
-
Thomas1906
Ik vrees voor weinig volk en een gelijkspel.
Maar er gaat echt gewonnen moeten worden. Kan het jammer genoeg nog altijd niet bij zijn wegens ziekte.
Maar er gaat echt gewonnen moeten worden. Kan het jammer genoeg nog altijd niet bij zijn wegens ziekte.
Denk dat dit an sich de makkelijkste match zou moeten zijn. Ik hoop dat er toch nog wat volk afzakt, al is het maar voor een leuke voetbalavond met een pintje en goed weer. Erg benieuwd hoe Deinze het tegen Virton gaat doen.Thomas1906 wrote: ↑Sun May 12, 2019 12:12 pmIk vrees voor weinig volk en een gelijkspel.
nu moeten ze maar bevrijd spelen, druk is van de ketel, en wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren. ik geloof er niet meer in maar ga de thuiswedstrijden nog wel zien. ik denk dat virton eindronde wint
- Justhomuch
Ik kom af voor speciaal om een pintje in’t zonneke! Schijnt dat er ook nog gesjot wordt? IdeaalKRKN wrote: ↑Sun May 12, 2019 7:07 pmDenk dat dit an sich de makkelijkste match zou moeten zijn. Ik hoop dat er toch nog wat volk afzakt, al is het maar voor een leuke voetbalavond met een pintje en goed weer. Erg benieuwd hoe Deinze het tegen Virton gaat doen.Thomas1906 wrote: ↑Sun May 12, 2019 12:12 pmIk vrees voor weinig volk en een gelijkspel.
Wij komen áltijd terug!
Zo mag ik het horen!Justhomuch wrote: ↑Mon May 13, 2019 2:22 pmIk kom af voor speciaal om een pintje in’t zonneke! Schijnt dat er ook nog gesjot wordt? IdeaalKRKN wrote: ↑Sun May 12, 2019 7:07 pmDenk dat dit an sich de makkelijkste match zou moeten zijn. Ik hoop dat er toch nog wat volk afzakt, al is het maar voor een leuke voetbalavond met een pintje en goed weer. Erg benieuwd hoe Deinze het tegen Virton gaat doen.Thomas1906 wrote: ↑Sun May 12, 2019 12:12 pmIk vrees voor weinig volk en een gelijkspel.
Maar er gaat echt gewonnen moeten worden. Kan het jammer genoeg nog altijd niet bij zijn wegens ziekte.![]()
Benieuwd of Thes trouwens nog met zijn type elftal op de mat komt. En hoe gemotiveerd onze jongens nog zijn, hoewel dat laatste zou toch eigenlijk geen probleem moeten zijn.
zou erg zijn he ! veel volk heeft nog abbo aangeschaft moeten spelers ook maar beseffen.KRKN wrote: ↑Mon May 13, 2019 9:24 pmZo mag ik het horen!Justhomuch wrote: ↑Mon May 13, 2019 2:22 pmIk kom af voor speciaal om een pintje in’t zonneke! Schijnt dat er ook nog gesjot wordt? Ideaal![]()
![]()
Benieuwd of Thes trouwens nog met zijn type elftal op de mat komt. En hoe gemotiveerd onze jongens nog zijn, hoewel dat laatste zou toch eigenlijk geen probleem moeten zijn.
Volledig mee eens.
Moet wel zeggen dat de stress toch wat verdwenen is. Zal misschien terugkomen bij een gelijkspel in Deinze.
Of als je al speculeert op twee stijgers..
In ieder geval is het duidelijk wat wij moeten doen
Moet wel zeggen dat de stress toch wat verdwenen is. Zal misschien terugkomen bij een gelijkspel in Deinze.
Of als je al speculeert op twee stijgers..
In ieder geval is het duidelijk wat wij moeten doen