1ste Amateur
- Justhomuch
Re: 1ste Amateur
Overname is rond. Gaan zeer snel terug in 1B staan met de middelen die voorhanden zullen zijn.
Weet niet wat ik hier moet van vinden.
Sommige bronnen spreken van een opleidingscentrum voor Afrikaans talenten.
Is natuurlijk dicht bij de Franse grens, dat zal ook hebben meegespeeld in de keuze.
Waarschijnlijk hebben ze vrij goedkoop een licentie en accommodatie gekocht voor het opleidingscentrum.
-
Ik vermoed dat Heist kampioen kan worden,zou ook niet mistaan in 1b.Mooi stadion!
- Justhomuch
De supporters van thes zouden het ook wel verdienen na al die jaren, welkom op het forum trouwens!Guust Flater wrote: ↑Tue Jul 25, 2023 1:09 amIk vermoed dat Heist kampioen kan worden,zou ook niet mistaan in 1b.Mooi stadion!
Wij komen áltijd terug!
In geen 100 jaar… willen dit trouwens niet ook ni. En als dat al een mooi stadion isGuust Flater wrote: ↑Tue Jul 25, 2023 1:09 amIk vermoed dat Heist kampioen kan worden,zou ook niet mistaan in 1b.Mooi stadion!

Idd, welkom op het forum! Al denk ik niet dat Heist het gaat halen. Er lijken me andere clubs met meer ambitie.Justhomuch wrote: ↑Tue Jul 25, 2023 7:10 amDe supporters van thes zouden het ook wel verdienen na al die jaren, welkom op het forum trouwens!Guust Flater wrote: ↑Tue Jul 25, 2023 1:09 amIk vermoed dat Heist kampioen kan worden,zou ook niet mistaan in 1b.Mooi stadion!
-
Als het maar een vlaamse club,is het allang goed.En moest het een niet-vlaamse club zijn,is er weer omgekocht,dat zijn ze daar gewoon.