Supporterclubs
Re: Supporterclubs
Nee hoor, dubbeldekker was het plan. 2 bussen zijn vandaag pas beslist en besteld.
We zien elkaar dan in ieder geval!

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik vind het spijtig dat er geen sfeergroep meer is. Buiten de bekermatch tegen Anderlecht en de thuismatch tegen Beerschot was er heel weinig sfeer dit jaar. Weet iemand van jullie toevallig of ze bezig zijn met een nieuwe sfeer groep op te richten naar volgend jaar toe? Ik geloof erin dat een spionkop met veel sfeer en vlaggen en etc. veel jonge jeugd lokt en zo kan er een grotere nieuwe generatie komen voor naar de toekomst toe.
DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT!
Van wat ik er van weet/hoor: op dit moment is er niets heel concreet maar wordt er naar volgend seizoe gekeken. Probleem is dat er veel mogelijk drijvende krachten met SV's zitten.LTID1906 wrote: ↑Tue May 02, 2023 8:55 pmIk vind het spijtig dat er geen sfeergroep meer is. Buiten de bekermatch tegen Anderlecht en de thuismatch tegen Beerschot was er heel weinig sfeer dit jaar. Weet iemand van jullie toevallig of ze bezig zijn met een nieuwe sfeer groep op te richten naar volgend jaar toe? Ik geloof erin dat een spionkop met veel sfeer en vlaggen en etc. veel jonge jeugd lokt en zo kan er een grotere nieuwe generatie komen voor naar de toekomst toe.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hopen dat er volgend seizoen een nieuwe sfeergroep komt danAxassin wrote: ↑Tue May 02, 2023 9:18 pmVan wat ik er van weet/hoor: op dit moment is er niets heel concreet maar wordt er naar volgend seizoe gekeken. Probleem is dat er veel mogelijk drijvende krachten met SV's zitten.LTID1906 wrote: ↑Tue May 02, 2023 8:55 pmIk vind het spijtig dat er geen sfeergroep meer is. Buiten de bekermatch tegen Anderlecht en de thuismatch tegen Beerschot was er heel weinig sfeer dit jaar. Weet iemand van jullie toevallig of ze bezig zijn met een nieuwe sfeer groep op te richten naar volgend jaar toe? Ik geloof erin dat een spionkop met veel sfeer en vlaggen en etc. veel jonge jeugd lokt en zo kan er een grotere nieuwe generatie komen voor naar de toekomst toe.

Ik had gehoord dat de SV's ong 15 man is maar weet niet of het voor een jaar is of langer en/of de mensen na hun SV nog terug willen komen is ook een ?Axassin wrote: ↑Tue May 02, 2023 9:18 pmVan wat ik er van weet/hoor: op dit moment is er niets heel concreet maar wordt er naar volgend seizoe gekeken. Probleem is dat er veel mogelijk drijvende krachten met SV's zitten.LTID1906 wrote: ↑Tue May 02, 2023 8:55 pmIk vind het spijtig dat er geen sfeergroep meer is. Buiten de bekermatch tegen Anderlecht en de thuismatch tegen Beerschot was er heel weinig sfeer dit jaar. Weet iemand van jullie toevallig of ze bezig zijn met een nieuwe sfeer groep op te richten naar volgend jaar toe? Ik geloof erin dat een spionkop met veel sfeer en vlaggen en etc. veel jonge jeugd lokt en zo kan er een grotere nieuwe generatie komen voor naar de toekomst toe.
Ik weet dat er een aantal man nog minstens 2 jaar aanhangt.LTID1906 wrote: ↑Tue May 02, 2023 10:18 pmIk had gehoord dat de SV's ong 15 man is maar weet niet of het voor een jaar is of langer en/of de mensen na hun SV nog terug willen komen is ook een ?Axassin wrote: ↑Tue May 02, 2023 9:18 pmVan wat ik er van weet/hoor: op dit moment is er niets heel concreet maar wordt er naar volgend seizoe gekeken. Probleem is dat er veel mogelijk drijvende krachten met SV's zitten.LTID1906 wrote: ↑Tue May 02, 2023 8:55 pmIk vind het spijtig dat er geen sfeergroep meer is. Buiten de bekermatch tegen Anderlecht en de thuismatch tegen Beerschot was er heel weinig sfeer dit jaar. Weet iemand van jullie toevallig of ze bezig zijn met een nieuwe sfeer groep op te richten naar volgend jaar toe? Ik geloof erin dat een spionkop met veel sfeer en vlaggen en etc. veel jonge jeugd lokt en zo kan er een grotere nieuwe generatie komen voor naar de toekomst toe.
- Justhomuch
Ken er ene 3 jaar...
Die gasten staken ongelofelijk veel geld uit hun eigen zakken in vlaggen, tifos,... als er dan eens een collecte gedaan werd kregen ze amper 20 euro bij elkaar...
Uw eigen harde kern wegpesten heet zoiets, akkoord die bom etc was niet oke (al was het een gast van een andere ploeg), maar om die mannen in't gareel te houden is er een andere aanpak nodig.
En dan nog dat oeverloos gezeik op pyro, dat hoort gwn bij de voetbal!
Wij komen áltijd terug!
Dat vind ik ook. Ik heb BT gemist dit jaar. Sfeeracties, gangmakers, dat heb je nodig. Het onderscheidt ons ook van de gemiddelde 1b club. Hopelijk zijn ze snel terug.LTID1906 wrote: ↑Tue May 02, 2023 8:55 pmIk vind het spijtig dat er geen sfeergroep meer is. Buiten de bekermatch tegen Anderlecht en de thuismatch tegen Beerschot was er heel weinig sfeer dit jaar. Weet iemand van jullie toevallig of ze bezig zijn met een nieuwe sfeer groep op te richten naar volgend jaar toe? Ik geloof erin dat een spionkop met veel sfeer en vlaggen en etc. veel jonge jeugd lokt en zo kan er een grotere nieuwe generatie komen voor naar de toekomst toe.
2.... hoge tijd voor echte sfeer terug !stakke wrote: ↑Mon May 08, 2023 7:51 pmDat vind ik ook. Ik heb BT gemist dit jaar. Sfeeracties, gangmakers, dat heb je nodig. Het onderscheidt ons ook van de gemiddelde 1b club. Hopelijk zijn ze snel terug.LTID1906 wrote: ↑Tue May 02, 2023 8:55 pmIk vind het spijtig dat er geen sfeergroep meer is. Buiten de bekermatch tegen Anderlecht en de thuismatch tegen Beerschot was er heel weinig sfeer dit jaar. Weet iemand van jullie toevallig of ze bezig zijn met een nieuwe sfeer groep op te richten naar volgend jaar toe? Ik geloof erin dat een spionkop met veel sfeer en vlaggen en etc. veel jonge jeugd lokt en zo kan er een grotere nieuwe generatie komen voor naar de toekomst toe.
Weet iemand toevallig iets meer van JKL ze hebben nog hun instagram account en heb hun spandoek buiten tegen Anderlecht en Beerschot dit jaar nergens meer gezien? Zijn ze van plan om dit jaar meer actief te zijn?