Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
Dat laatste overkwam ene Hakim vorig seizoen hetzelfde...Lipser wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 11:22 amOefenwedstrijden dienen om te oefenen en dingen uit te proberen. Alleen was dit onze laatste oefenwedstrijd en dan hoop je dat de trainer al ongeveer weet wat wel en wat niet werkt.
De rechterflank deed het gisteren naar behoren en de meeste aanvallende impulsen kwamen ook langs rechts. De Schrijver en Walbrecq vonden elkaar wel en vooral Walbrecq had enkele goede acties in huis.
De Bie is m.i. geen laatste man en de samenwerking met Pupe was niet optimaal. Wachten tot Gillekens terug komt en dan staan we daar terug een heel pak sterker - ook uitvoetballend.
Wat mij het meeste tegenstak was het duo Van Acker-Brebels in balbezit. Normaal zou je van die jongens verwachten dat ze de brug tussen verdediging en aanval kunnen maken, maar vooral Brebels was niet aanwezig.
Over de linkerflank kunnen we kort zijn: onbestaand. Schouterden is geen linksback en Tarfi geen linksbuiten. Als je Tarfi goed wilt uitspelen zal dat centraler moeten (en misschien eerder in een soort 4-4-2 of 4-2-2-2).
Rocha is wel een verademing ten opzichte van Hakim vorig jaar. Rocha kan echt wel voetballen, maar spijtig dat hij niet in de box wordt aangespeeld door goed functionerende flanken.

-
Klopt, de linkerflank en verdedigend middenveld werkt gewoon niet, Tarfi is geen flankspeler maar een centrale verdedigende midenvelder en zou beter tot zijn recht komen op de plaats van Brebels die 80% van de ballen die hij krijgt gewoon terugspeelt naar de afzender en zo het spel vertraagd,is ook te weinig aanspeelbaar om vertikaal te spelen. Van Acker en Brebels zijn teveel een foto copie van elkaar, zelfs het duo Van Acker-Bitsindou werkte beter door de
de duelkracht en kopbalkracht van Bitsindou, Brebels heeft jammer genoeg geen van beiden......,
maar wil TVI dit zo wel zien ?......., hopelijk kan Tabekou in de toekomst de leemte op links invullen, Laes blijft voor mij de onbetwiste linksback.
de duelkracht en kopbalkracht van Bitsindou, Brebels heeft jammer genoeg geen van beiden......,
maar wil TVI dit zo wel zien ?......., hopelijk kan Tabekou in de toekomst de leemte op links invullen, Laes blijft voor mij de onbetwiste linksback.
Hakim was geen slimme speler een spits moet geen ballen komen halen die moet fris zijn dat hij kansen krijgt . En hij miste daarvoor een kansen. Hij heeft er 7 gemaakt maar 3 of 4 van op de stip. Een Rocha is veel slimmer gisteren zie je hem niet maar hij plakt toch weer.ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 11:52 amDat laatste overkwam ene Hakim vorig seizoen hetzelfde...Lipser wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 11:22 amOefenwedstrijden dienen om te oefenen en dingen uit te proberen. Alleen was dit onze laatste oefenwedstrijd en dan hoop je dat de trainer al ongeveer weet wat wel en wat niet werkt.
De rechterflank deed het gisteren naar behoren en de meeste aanvallende impulsen kwamen ook langs rechts. De Schrijver en Walbrecq vonden elkaar wel en vooral Walbrecq had enkele goede acties in huis.
De Bie is m.i. geen laatste man en de samenwerking met Pupe was niet optimaal. Wachten tot Gillekens terug komt en dan staan we daar terug een heel pak sterker - ook uitvoetballend.
Wat mij het meeste tegenstak was het duo Van Acker-Brebels in balbezit. Normaal zou je van die jongens verwachten dat ze de brug tussen verdediging en aanval kunnen maken, maar vooral Brebels was niet aanwezig.
Over de linkerflank kunnen we kort zijn: onbestaand. Schouterden is geen linksback en Tarfi geen linksbuiten. Als je Tarfi goed wilt uitspelen zal dat centraler moeten (en misschien eerder in een soort 4-4-2 of 4-2-2-2).
Rocha is wel een verademing ten opzichte van Hakim vorig jaar. Rocha kan echt wel voetballen, maar spijtig dat hij niet in de box wordt aangespeeld door goed functionerende flanken.Hoeveel bruikbare ballen kreeg die amper op 95 minuten??? Moest niet zelden de bal komen voelen op de middellijn...
Haal net de reden aan waarom Hakim de bal moest komen opeisen op eigen veld nl hij zag bijna geen bal in de box... Als je maar 1 of 2 degelijke voorzetten krijgt op een match in de zestien tja.... Rocha overkomt als ik hier de reacties lees hetzelfde! Daarom dat ik uitkijk wat Hakim bij Virton gaat presteren maar niet verwonderd zijn dat hij er 10-15 in het mandje legt.Carlke wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 12:01 pmHakim was geen slimme speler een spits moet geen ballen komen halen die moet fris zijn dat hij kansen krijgt . En hij miste daarvoor een kansen. Hij heeft er 7 gemaakt maar 3 of 4 van op de stip. Een Rocha is veel slimmer gisteren zie je hem niet maar hij plakt toch weer.ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 11:52 amDat laatste overkwam ene Hakim vorig seizoen hetzelfde...Lipser wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 11:22 amOefenwedstrijden dienen om te oefenen en dingen uit te proberen. Alleen was dit onze laatste oefenwedstrijd en dan hoop je dat de trainer al ongeveer weet wat wel en wat niet werkt.
Rocha is wel een verademing ten opzichte van Hakim vorig jaar. Rocha kan echt wel voetballen, maar spijtig dat hij niet in de box wordt aangespeeld door goed functionerende flanken.Hoeveel bruikbare ballen kreeg die amper op 95 minuten??? Moest niet zelden de bal komen voelen op de middellijn...
Ozzy ik heb gaan zien vorige week en nu een Rocha komt zelden op eigen helft.ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 12:22 pmHaal net de reden aan waarom Hakim de bal moest komen opeisen op eigen veld nl hij zag bijna geen bal in de box... Als je maar 1 of 2 degelijke voorzetten krijgt op een match in de zestien tja.... Rocha overkomt als ik hier de reacties lees hetzelfde! Daarom dat ik uitkijk wat Hakim bij Virton gaat presteren maar niet verwonderd zijn dat hij er 10-15 in het mandje legt.Carlke wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 12:01 pmHakim was geen slimme speler een spits moet geen ballen komen halen die moet fris zijn dat hij kansen krijgt . En hij miste daarvoor een kansen. Hij heeft er 7 gemaakt maar 3 of 4 van op de stip. Een Rocha is veel slimmer gisteren zie je hem niet maar hij plakt toch weer.
Goh, Tarfi vind ik ook geen echte linkerflank, maar toch ook zeker geen centrale verdedigende middenvelder hoor (en dan vooral de nadruk op 'verdedigende middenvelder'). Is in principe een echte nummer 10.Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 11:55 amKlopt, de linkerflank en verdedigend middenveld werkt gewoon niet, Tarfi is geen flankspeler maar een centrale verdedigende midenvelder en zou beter tot zijn recht komen op de plaats van Brebels die 80% van de ballen die hij krijgt gewoon terugspeelt naar de afzender en zo het spel vertraagd,is ook te weinig aanspeelbaar om vertikaal te spelen. Van Acker en Brebels zijn teveel een foto copie van elkaar, zelfs het duo Van Acker-Bitsindou werkte beter door de
Ik verwacht dat Laes volgende week na zijn kleine blessure terug een hele wedstrijd aankan en dus terug zal starten, waardoor we Schouterden een positie hoger kunnen zetten. En dat is toch iemand die normaal een goede voorzet heeft en Rocha in stelling kan brengen.
En wat je in je vorige post zei over TVI die steeds dezelfde tactische keuzes maakt en met 1 spits op een eiland speelt. Nochtans speelde we met de invalbeurt van Vekemans in een tweespitsensysteem.

Maar wat je zegt over Brebels klopt wel, die moet zijn niveau echt wel opkrikken en hij kan ook veel beter.
Tarfi is geen defensieve middenvelder en geen linkflankspeler. Het is een echte nummer 10. Breng Laes ipv Schouterden en zet Libbert ipv Brebels en je hebt een goede ploeg. Schouterden en Brebels naar de bank.
De Langhe,Laes,De Schrijver,Gillekens,Puppe,Libbert,Walbreq,Rocha,De Schrijver,Tarfi,Van Acker. Dat is onze beste basisploeg. Tabekou is nog te dik en conditionele achterstand.
De Langhe,Laes,De Schrijver,Gillekens,Puppe,Libbert,Walbreq,Rocha,De Schrijver,Tarfi,Van Acker. Dat is onze beste basisploeg. Tabekou is nog te dik en conditionele achterstand.
Ik zou schouterden toch laten staan rij vooruit natuurlijk. En voor de 10 ofwel tarfi ofwel de schrijver .smiths wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 4:34 pmTarfi is geen defensieve middenvelder en geen linkflankspeler. Het is een echte nummer 10. Breng Laes ipv Schouterden en zet Libbert ipv Brebels en je hebt een goede ploeg. Schouterden en Brebels naar de bank.