Westerlo - Lierse K. [20-03-2022]
Re: Westerlo - Lierse K. [20-03-2022]
Blij zijn dat Tommeke weg is! Alles begint met een trainer.
Abdallah, Abdallah, Abdallah ... zelfs vanop de stip lukt het niet.
Mag van mij als eerste verkocht worden volgend seizoen, veel te plat, net als Naessens trouwens.
Mag van mij als eerste verkocht worden volgend seizoen, veel te plat, net als Naessens trouwens.
Last edited by Netzer on Sun Mar 20, 2022 9:46 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
Wel zelf uitgelokt, al beter dan Naessens die heel de tijd op de grond gelegen heeft.
Volgende match zonder Gillekens en Van Acker..
Voor volgend seizoen hebben we 2 nieuwe spitsen nodig, ik denk dat dat wel duidelijk is.
Zowel Abdallah als Naessens voldoen niet. Abdallah brengt gewoon veel te weinig, is ook voetballend onvoldoende.
En Naessens, ik denk niet dat die ooit terug echt 100% fit zal worden.
Zowel Abdallah als Naessens voldoen niet. Abdallah brengt gewoon veel te weinig, is ook voetballend onvoldoende.
En Naessens, ik denk niet dat die ooit terug echt 100% fit zal worden.
Formerly known as Lisp-boy
Ik snap er niks meer van. Spits voor spits 2-0 achter. En dan lees ik "bang om er nog om de oren te krijgen " Et alors? Verliezen kan gebeuren zeker tegen een tegenstander díe beter is, maar zelfs niet proberen te winnen....
Enige positieve van dit seizoen nl de handhaving in 1B daarmee is alles gezegt, te weinig punten en te weinig gebracht. Hopelijk geen derde seizoen onder VI het is genoeg geweest. Amper 29 punten op 75 aub...
Wat we woensdag goed deden verdedigen doen we paar dagen later niet. Eerste doelpunt als er niet gefloten word speel dan door he plaats te blijven staan. Penalty hendrickx laat zich gelijk miniem eraf lopen.teuncens tja beetje te hevig.vooraan zijn we niks zowel hakim als Naessens. Limbombe geraakt mannier meer voorbij net als schouterden.moet kwaliteit bij of je gaat geen progressie zien!
O ja voor Limbombe zou ik de cursus " hoe wordt de bal mijn vriend " aanraden.
Eerste goal ging vooraf op een overtreding van Lierspeler en hoppa... PS, goede invalbeurt van Smetje of het was nog 3-0 of 4-0 geworden!Carlke wrote: ↑Sun Mar 20, 2022 10:08 pmWat we woensdag goed deden verdedigen doen we paar dagen later niet. Eerste doelpunt als er niet gefloten word speel dan door he plaats te blijven staan. Penalty hendrickx laat zich gelijk miniem eraf lopen.teuncens tja beetje te hevig.vooraan zijn we niks zowel hakim als Naessens. Limbombe geraakt mannier meer voorbij net als schouterden.moet kwaliteit bij of je gaat geen progressie zien!
Snap ik naesens hakim werkt niet zijn beide 2 stuntelige spitsen kunnen niet voetballen .als je met 2 spitsen speelt moeten ze completair zijn.