Toekomst Tom Van Imschoot
Re: Toekomst Tom Van Imschoot
Helemaal eens, denk dat je sportief gezien alleen maar dit kan concluderen...Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 9:17 amOf je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Het spelpeil gaat alsmaar naar beneden ipv.ontwikkeling hierin te zien, eigenlijk zien wij toch allemaal hetzelfde of niet ?
btw fijn om te zien dat hier wel op een ander niveau en met meer onderbouw commentaar wordt gegeven op het reilen en zeilen van onze club want ben uit nieuwsgierigheid gaan kijken op de fb pagina, doet soms pijn aan de ogen wat daar te lezen staat van commentaren

Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Laes, Gillekens en De Smet. Verder weinig spelers, akkoord.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 9:17 amOf je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Het spelpeil gaat alsmaar naar beneden ipv.ontwikkeling hierin te zien, eigenlijk zien wij toch allemaal hetzelfde of niet ?
Wat Bob Peeters betreft: al haalbaarder als Vanderhaeghe denk ik. Ik zou dat zalig en verschrikkelijk tegelijk vinden. Zalige mens, maar goeie coach? Daar ben ik nog niet van overtuigd. En ik wil geen monumenten meer door de mangel gehaald zien worden. Dubbel dus.
Volg je wat Peeters betreft weet ook niet of hij een echt goede trainer is. Spijtig dat Eric Van Meir bij de Lyra zit, die zou ik wel willen als trainer.Eric wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 10:35 amLaes, Gillekens en De Smet. Verder weinig spelers, akkoord.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 9:17 amOf je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Wat Bob Peeters betreft: al haalbaarder als Vanderhaeghe denk ik. Ik zou dat zalig en verschrikkelijk tegelijk vinden. Zalige mens, maar goeie coach? Daar ben ik nog niet van overtuigd. En ik wil geen monumenten meer door de mangel gehaald zien worden. Dubbel dus.
Peeters zou puur inspelen zijn op het Liersegevoel van zijn kant en op het sentiment van de supporters. Daar valt iets voor te zeggen, maar ik weet niet of hij de man is die de club boven zichzelf zou kunnen doen uitstijgen. Iedereen zou het wel heel hard hopen en hij zou wel bakken krediet krijgen denk ik. Of we er beter mee zouden staan in de rangschikking durf ik wel te betwijfelen. En, op een dag neem je hoe dan ook afscheid van je trainer, en dat is toch jammer voor zo'n monument.Mark wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 12:10 pmVolg je wat Peeters betreft weet ook niet of hij een echt goede trainer is. Spijtig dat Eric Van Meir bij de Lyra zit, die zou ik wel willen als trainer.Eric wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 10:35 amLaes, Gillekens en De Smet. Verder weinig spelers, akkoord.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 9:17 amOf je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Voila.. Bekijk zijn rapport tot op heden nl geleverde spel, spelers die vaak onder hun niveau blijven door allerlei omstandigheden en vooral de schamele punten die hij haalde...Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 9:17 amOf je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Het is vanaf nu simpel aangezien VI aan boord mag blijven nl niet degraderen en hopen dat het bestuur hun verstand gebruikt en na het seizoen TVI vaarwel zegt!
Als we morgen verliezen van Lommel en volgende week niet winnen van Deinze denk ik dat het toch einde verhaal is voor TVI
Akkoord met het spelpeil, maar denk je echt dat je spelers als een Van Acker, Bitsindou, Schuermans, Henderickx, Limbombe….. beter nog beter kan maken? Die zitten op of over hun top vrees ik…Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 9:17 amOf je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Daar ben ik het niet mee eens, kijk naar onze start dit seizoen. Toen speelden we echt goed, mooi en aanvallend voetbal.Zovko wrote: ↑Thu Jan 27, 2022 8:51 amAkkoord met het spelpeil, maar denk je echt dat je spelers als een Van Acker, Bitsindou, Schuermans, Henderickx, Limbombe….. beter nog beter kan maken? Die zitten op of over hun top vrees ik…Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 9:17 amOf je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Het is misgelopen toen TVI is beginnen schuiven en zijn spel systeem veranderd heeft.
ik wil gerust met nagenoeg de zelfde kern aan volgend seizoen beginnen maar wel met een andere trainer !
2....De match bv thuis RWDM zegt alles... Met een andere degelijke trainer stond je nu in de top vier simpel.Mark wrote: ↑Thu Jan 27, 2022 9:02 amDaar ben ik het niet mee eens, kijk naar onze start dit seizoen. Toen speelden we echt goed, mooi en aanvallend voetbal.Zovko wrote: ↑Thu Jan 27, 2022 8:51 amAkkoord met het spelpeil, maar denk je echt dat je spelers als een Van Acker, Bitsindou, Schuermans, Henderickx, Limbombe….. beter nog beter kan maken? Die zitten op of over hun top vrees ik…Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 9:17 amOf je nu fan bent van TVI of niet, je kan er niet omheen dat deze trainer in 1,5 jaar tijd geen enkele speler kon laten shinen of beter maken, nochtans een van de vereisten van een trainerscorps........
Het is misgelopen toen TVI is beginnen schuiven en zijn spel systeem veranderd heeft.
ik wil gerust met nagenoeg de zelfde kern aan volgend seizoen beginnen maar wel met een andere trainer !