Propere Handen
Propere Handen
Omdat het toch wat over de reeksen heenvlieit, misschien best een apart topic voor het nationale voetbalschandaal.
Vandaag is het nieuws naar buiten gekomen dat 1 van de spilfiguren, Veljkovic, spijtoptant gaat worden. Hiermee komt hij betrekkelijkgoed weg maarrr zou zijn kaarten op tafel leggen. Dat kan nog wat mensen pijn doen, gok ik.
Vandaag is het nieuws naar buiten gekomen dat 1 van de spilfiguren, Veljkovic, spijtoptant gaat worden. Hiermee komt hij betrekkelijkgoed weg maarrr zou zijn kaarten op tafel leggen. Dat kan nog wat mensen pijn doen, gok ik.
Re: Propere Handen
Deze deal heeft hij enkel kunnen maken omdat hij toch wel wat te vertellen heeft. Het gerecht gaat de (symbolische) eerste spijtoptant enkel een deal toestaan als ze vrijwel zeker zijn dat het iets zal opbrengen. Ik verwacht dus wel wat nieuwe wendingen de komende periode. Ben benieuwd, dat ze maar zonder taboes de stal uitmesten.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Vandenbempt wijst naar Lierse-Lokeren in degradatiestrijd, waarbij Lierse mogelijks geholpen werd.
- Justhomuch
Zo'n vaart zie ik het niet lopen. Teveel belangen bij. Wat een gezichtsverlies (weeral) voor de competitie. Toont aan hoe rot die tot op zijn fundamenten is.
En hoe weinig er aan gedaan kan worden.
En hoe weinig er aan gedaan kan worden.
- Justhomuch
Het zou anders wel een statement zijn, stel u voor, de helft van de profclubs in 1e amateur.
Wij komen áltijd terug!
In Italië durfden ze het wel om juve te laten zakken, geloof nooit hier in België kan dat allemaal !
We leven is een corrupt en sjoemelland he mensen... Vergeet dat nooit! De polutiek zal er zich ook wel mee moeien als het te warm word kijk maar naar het voorstel van de cdv om spelers en logisch ook meer te laten afdragen! Een poetsvrouw draagt de dag van vandaag meer af dan een goedbetaalde voetballer.
We leven is een corrupt en sjoemelland he mensen... Vergeet dat nooit! De polutiek zal er zich ook wel mee moeien als het te warm word kijk maar naar het voorstel van de cdv om spelers en logisch ook meer te laten afdragen! Een kuisvrouw draagt de dag van vandaag meer af dan een goedbetaalde voetballer.
KV voor 10 miljoen, wordt genoemd. Dat gaat daar toch weer binnenkomen..