Lierse - Patro Eisden [11-04-2025]
Re: Lierse - Patro Eisden [11-04-2025]
Versta u standpunt maar dit is overal tegenwoordig . Je kan toch thuis snel ticket afdrukken dag van match heb je probleem niet. Bij veel ploegen kan je zelfs aan loket al geen tickets meer kopen trouwens. Maar versta het hoor de tijden goede tijden zijn voorbij. Alles digitaal en op voorhand tegenwoordig . Spaart mensen uit . Is dit beter dan zeg ik ook neen !Tamas Krivitz wrote: ↑Sat Apr 12, 2025 1:36 pmKlantenbinding doen door 5 euro extra te vragen als je aan het stadion een ticket koopt met duurtijd ca.3-5 minuten per supporter mag je vergeten.
Verschillende oudgedienden die occasionaal benieuwd waren naar de ploeg en na lange afwezigheid kwamen kijken horen vertellen dat dit de laatste keer was, enkelen zijn na 20 minuten wachten naar huis gegaan.
Precies of diegenen die geen abo of lidkaart hebben er niet meer bij horen, nochtans als je de ambitie hebt om later voor meer toeschouwers te spelen zullen ze altijd uit die hoek moeten komen, het bestuur heeft daar precies nog niet over nagedacht denk ik, het geeft een gevoel van hautaniteit van de club en boosheid bij IEDEREEN die aan de ticketbalie oeverloos stond te wachten, er was 1 loket open voor de supporters zonder abo en 1 loket voor de members......,
hopelijk lezen jullie dit en trekken er lessen uit !
Ik stond al goed op tijd op de tribune , en zie opeens een match delegate samen met onze team manager en een jonge snaak in patro jogging richting het doel gaan waar wij aan het opwarmen waren .
Bleek patro een probleem te hebben met een paar grassprieten die rond de doelpaal wat hoger stonden
. Die onze team manager er dan maar zelf even uittrok 
Ondertussen even de opwarming onderbroken , dus leek me een classic Stijnen move om al wat verwarring te creeren nog voor de wedstrijd gestart was .
Bleek patro een probleem te hebben met een paar grassprieten die rond de doelpaal wat hoger stonden

Ondertussen even de opwarming onderbroken , dus leek me een classic Stijnen move om al wat verwarring te creeren nog voor de wedstrijd gestart was .
Stijnen is echt een verschrikkelijk arrogant ventje! Vanaf dit seizoen zitten wij op tribune 1 net boven/naast de ere-tribune en dus vlak boven de dug out van de bezoekers. Heb die gisteren heel de wedstrijd bezig gezien, eigenlijk zouden ze die elke wedstrijd een rode kaart onder zijn arrogante neus moeten duwen, kan kan hij bij ons op de tribune komen zitten en een pak slaag krijgen, gewoon degoutant !Devyd wrote: ↑Sat Apr 12, 2025 3:04 pmIk stond al goed op tijd op de tribune , en zie opeens een match delegate samen met onze team manager en een jonge snaak in patro jogging richting het doel gaan waar wij aan het opwarmen waren .
Bleek patro een probleem te hebben met een paar grassprieten die rond de doelpaal wat hoger stonden. Die onze team manager er dan maar zelf even uittrok
Daar moet je niet op rekenen, dit is gewoon hoe het er nu allemaal aan toe gaat, alles moet via het internet( doctor, vakbond, ziekenfonds, stadsloket enz enz.) Nergens kan je nog gewoon binnenstappen. Dus ja, je zal daar moeten mee leven, ticketje dagen of eventueel enkele uren voor de wedstrijd via internet bestellen en betalen.Tamas Krivitz wrote: ↑Sat Apr 12, 2025 1:36 pmKlantenbinding doen door 5 euro extra te vragen als je aan het stadion een ticket koopt met duurtijd ca.3-5 minuten per supporter mag je vergeten.
Verschillende oudgedienden die occasionaal benieuwd waren naar de ploeg en na lange afwezigheid kwamen kijken horen vertellen dat dit de laatste keer was, enkelen zijn na 20 minuten wachten naar huis gegaan.
Precies of diegenen die geen abo of lidkaart hebben er niet meer bij horen, nochtans als je de ambitie hebt om later voor meer toeschouwers te spelen zullen ze altijd uit die hoek moeten komen, het bestuur heeft daar precies nog niet over nagedacht denk ik, het geeft een gevoel van hautaniteit van de club en boosheid bij IEDEREEN die aan de ticketbalie oeverloos stond te wachten, er was 1 loket open voor de supporters zonder abo en 1 loket voor de members......,
Ook ik heb hier een verschrikkelijke hekel aan, maar het is gewoon de moderne tijd, service bestaat niet meer, nul komma nul, alles moet je zelf doen(geen personeel meer) en vooraf betalen.
Omdat ik elke thuiswedstrijd ga kijken heb ik zelf een abbo, maar als toevallige supporter die een paar wedstrijden per jaar wil kijken zou ik mij ook niet welkom voelen en gewoon thuis naar de tv kijken.
- Justhomuch
Niet de eerste keer, mag idd wel eens aangekaart worden.Tamas Krivitz wrote: ↑Sat Apr 12, 2025 1:36 pmKlantenbinding doen door 5 euro extra te vragen als je aan het stadion een ticket koopt met duurtijd ca.3-5 minuten per supporter mag je vergeten.
Wij komen áltijd terug!