Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Re: Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Bangelijk! Ik hoop het alvast met u mee. Een driepunter met een goeie sfeer en het weekend kan niet meer stuk. Hoop ook dat we niet teveel lege plekken op den berg zien.
-
De lege plekken achter de goal vind ik nog erger. Wetende dat de P-vakken toe zijn is het maar echt "kaal" daar. 

-
Ik ga niet vaak op het Lisp zien, maar enkele vrienden wisten me toch te overtuigen. Laatste match die ik zag was die tegen Thes. Daar miste ik toch vooral voetbal vooruit en spelinzicht in de opbouw. Ik hoop dat nu het trainersduo wat tijd heeft gekregen en dat we hiervan de resultaten te zien krijgen. We stuwen ze vooruit vanop den Berg!
EDIT: Gluwhein zou zeker smaken
Goh, dat vond ik vorig jaar nu eigenlijk ook al denk ik.Thomas1906 wrote: ↑Wed Nov 28, 2018 7:45 pmDe lege plekken achter de goal vind ik nog erger. Wetende dat de P-vakken toe zijn is het maar echt "kaal" daar.![]()
Waar staan jullie eigenlijk gewoonlijk? Een trouwe bergsupporter hier, voor de rest nog nooit ergens anders gezeten.
Den berg staat er inderdaad het beste voor, maar niet vergeten dat het vak ook een stuk kleiner geworden is. Vind het nog altijd jammer dat ik onder de spionkop de tegenstander niet echt meer kan zien.Flor wrote: ↑Thu Nov 29, 2018 6:20 pmGoh, dat vond ik vorig jaar nu eigenlijk ook al denk ik.Thomas1906 wrote: ↑Wed Nov 28, 2018 7:45 pmDe lege plekken achter de goal vind ik nog erger. Wetende dat de P-vakken toe zijn is het maar echt "kaal" daar.![]()
Waar staan jullie eigenlijk gewoonlijk? Een trouwe bergsupporter hier, voor de rest nog nooit ergens anders gezeten.
Mee eens. Of ze moeten al een halve hangar aan vuurwerk mee hebben zoals RWDM. Dan weet je ze wel zitten.Eric wrote: ↑Thu Nov 29, 2018 6:27 pmDen berg staat er inderdaad het beste voor, maar niet vergeten dat het vak ook een stuk kleiner geworden is. Vind het nog altijd jammer dat ik onder de spionkop de tegenstander niet echt meer kan zien.Flor wrote: ↑Thu Nov 29, 2018 6:20 pmGoh, dat vond ik vorig jaar nu eigenlijk ook al denk ik.Thomas1906 wrote: ↑Wed Nov 28, 2018 7:45 pmDe lege plekken achter de goal vind ik nog erger. Wetende dat de P-vakken toe zijn is het maar echt "kaal" daar.![]()
Ik zie trouwens op het Facebookevent van Rupel Boom (dus langs hun kant) dat ze precies toch aardig wat volk verwachten.
Mooi zo! Ik heb er zin in. Tikkeltje ziek, maar ik laat me niet kennen voor morgen

Inderdaad, niet de beste match eruit gekozen. Ik hoop volop met u mee dat het een betere ervaring gaat worden.kolosvanzemstbos wrote: ↑Thu Nov 29, 2018 12:01 pmIk ga niet vaak op het Lisp zien, maar enkele vrienden wisten me toch te overtuigen. Laatste match die ik zag was die tegen Thes. Daar miste ik toch vooral voetbal vooruit en spelinzicht in de opbouw. Ik hoop dat nu het trainersduo wat tijd heeft gekregen en dat we hiervan de resultaten te zien krijgen. We stuwen ze vooruit vanop den Berg!
Voorwaarts Sportkring!
-
Is normaal gezien nu het ideale moment om thuis te winnen, want het is toch tegen een ploeg die onze trainer(s) van binnen en van buiten kennen, dus moet zeker lukken, ik geloof er wel in, en de spelers moeten de supporters en zichzelf zeker eens iets terug geven voor de platte prestatie van vorige match !
erikcoenen wrote: ↑Fri Nov 30, 2018 2:56 pmIs normaal gezien nu het ideale moment om thuis te winnen, want het is toch tegen een ploeg die onze trainer(s) van binnen en van buiten kennen, dus moet zeker lukken, ik geloof er wel in, en de spelers moeten de supporters en zichzelf zeker eens iets terug geven voor de platte prestatie van vorige match !
Ik hoop heel hard dat je gelijk hebt. Anderzijds: Rupel Boom gaat hypergemotiveerd zijn.
Welkom op het forum trouwens Erik!
Welkom op het forum!erikcoenen wrote: ↑Fri Nov 30, 2018 2:56 pmIs normaal gezien nu het ideale moment om thuis te winnen, want het is toch tegen een ploeg die onze trainer(s) van binnen en van buiten kennen, dus moet zeker lukken, ik geloof er wel in, en de spelers moeten de supporters en zichzelf zeker eens iets terug geven voor de platte prestatie van vorige match !

Ik lees net dat de ziekenboeg van Rupel Boom uitpuilt. Hier moeten we dus echt wel drie punten halen. 't Moet niet mooi zijn wat mij betreft. Drie punten, da's al.