A-kern
Re: A-kern
Inderdaad zou beter is geld in sportiefe steken maartens van ohl moeten ze gaan halen vind ikVergaaneglorie wrote: ↑Sun Jun 28, 2026 9:36 am2... Is elk jaar van dit. Seneels of iemand anders de generaal zet die met 0 euro terug op hun stoel!tompax wrote: ↑Sun Jun 28, 2026 9:28 amMet de eerste oefenmatch al vanmiddag begint mijn vertrouwen toch weer een knauw te krijgen. Er is ondertussen wel wat gehaald, ook jongens waar ik wel wat in zie, maar van die 1 a 2 ervaren spelers nog geen nieuws. Tegelijkertijd hoor je dat Muynck en Sy nieuwe kansen krijgen... Dan krijg ik weer het gevoel dat de kat wat uit de boom gekeken gaat worden, het bestuur na 3 ruim gewonnen oefenmatchen tegen amateurclubs het gevoel heeft dat de huidige kern wel goed genoeg zal zijn en er weer niks zal volgen. Ik had echt gehoopt dat ze zouden kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit, en hier al snel op zouden inzetten, zodat je rond die paar sleutelspelers de rest van de ploeg kan bouwen én dat je quasi de hele voorbereiding op elkaar kan inspelen. Het zal vandaag nog wel voornamelijk aan de jongeren zijn, maar toch, het is een ijkpunt in mijn ogen...
Re: A-kern
Rustig...
In principe is elke sterkhouder/speler met potentieel van eind vorig seizoen er nog. Dan denk ik vooral aan Vroman, willems, de vos, Van Meirvenne (misschien zelfs ook masaki). Er zijn er dan weer anderen die hopelijk een volledige voorbereiding voor het eerst kunnen meedoen; de buyser, boncina, Stanic.
Van op training hoor ik dat Dassy een heel goeie indruk laat, net als Kouam. Die laatste is een echte leider en voetballend meer dan goed. Himpe is afwachten want was nog aan het revalideren maar kan binnenkort ook aansluiten, dat geeft weer een extra optie.
Die ervaren middenvelder: Ives zit niet stil hoor. Normaal gezien sluit die woensdag aan want werd nog niet vrijgegeven door zijn huidige club. En geloof mij, als ge die in vorm krijgt, heb je misschien de beste nummer 10 van de reeks.
Daarbuiten kijken ze ook nog om de ploeg daarbovenop te versterken. Zo testen Mboko (flank - trainer kent die van op OHL) en Mitrovic (zoon van Dejan Mitrovic-middenvelder). Ik vermoed dat die vandaag ook zullen meespelen.
Dat wil dus zeggen dat we, normaal, gezien, rond half juli 95% klaar zullen zijn met de kern. Het is al anders geweest, toch?
Sy ligt nog een jaar onder contract, dus beter proberen die terug te lanceren, lijkt me.
In principe is elke sterkhouder/speler met potentieel van eind vorig seizoen er nog. Dan denk ik vooral aan Vroman, willems, de vos, Van Meirvenne (misschien zelfs ook masaki). Er zijn er dan weer anderen die hopelijk een volledige voorbereiding voor het eerst kunnen meedoen; de buyser, boncina, Stanic.
Van op training hoor ik dat Dassy een heel goeie indruk laat, net als Kouam. Die laatste is een echte leider en voetballend meer dan goed. Himpe is afwachten want was nog aan het revalideren maar kan binnenkort ook aansluiten, dat geeft weer een extra optie.
Die ervaren middenvelder: Ives zit niet stil hoor. Normaal gezien sluit die woensdag aan want werd nog niet vrijgegeven door zijn huidige club. En geloof mij, als ge die in vorm krijgt, heb je misschien de beste nummer 10 van de reeks.
Daarbuiten kijken ze ook nog om de ploeg daarbovenop te versterken. Zo testen Mboko (flank - trainer kent die van op OHL) en Mitrovic (zoon van Dejan Mitrovic-middenvelder). Ik vermoed dat die vandaag ook zullen meespelen.
Dat wil dus zeggen dat we, normaal, gezien, rond half juli 95% klaar zullen zijn met de kern. Het is al anders geweest, toch?
Sy ligt nog een jaar onder contract, dus beter proberen die terug te lanceren, lijkt me.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Re: A-kern
Wie is die ervaren middenvelder dan?