Stadion
Re: Stadion
Zou de nieuwe tribune helemaal dichtgemaakt worden aan de achterzijde? Dat die 2 kapotgewaaide vlaggen wegkunnen.
Mss een led scorebord?
Mss een led scorebord?
Aan die vlaggen moeten ze iets doen ! Da trekt op niks en komt over als een amateurploeg .
Het idee was goed , helaas staat er meer wind dan verwacht wss en kunnen die doeken dat niet houden .
Daar moet een mooi frame gehangen worden met dikke doeken en verstevigde punten in komen
Het idee was goed , helaas staat er meer wind dan verwacht wss en kunnen die doeken dat niet houden .
Daar moet een mooi frame gehangen worden met dikke doeken en verstevigde punten in komen
Zoals in het midden hé. Dat is mooi.
Nu nog een nieuw scorebord.
Nu nog een nieuw scorebord.
-
LispFan1906
Ik zag dit zojuist op de wikipedia pagina van ons stadion:
"Dit is ook de eerste fase van een volledige vernieuwing van het stadion, waarbij alleen tribune 2, na renovatie, behouden blijft en er 2 volledig nieuwe tribunes gebouwd worden (tribune 1 en 3). Ook de hoeken worden dicht gebouwd zodat er een volledig gesloten stadion ontstaat met uitsluitend zitplaatsen."
Ik hoop dat dit niet waar is, want een voetbalstadion moet altijd staanplaatsen hebben. Zeker dat van ons, want "Den Berg" zonder staanplaatsen is absurd.
"Dit is ook de eerste fase van een volledige vernieuwing van het stadion, waarbij alleen tribune 2, na renovatie, behouden blijft en er 2 volledig nieuwe tribunes gebouwd worden (tribune 1 en 3). Ook de hoeken worden dicht gebouwd zodat er een volledig gesloten stadion ontstaat met uitsluitend zitplaatsen."
Ik hoop dat dit niet waar is, want een voetbalstadion moet altijd staanplaatsen hebben. Zeker dat van ons, want "Den Berg" zonder staanplaatsen is absurd.
- Justhomuch
Van waar komt dat idee?LispFan1906 wrote: ↑Tue Jun 09, 2026 9:59 pmIk zag dit zojuist op de wikipedia pagina van ons stadion:
Wij komen áltijd terug!
-
LispFan1906
Ik heb totaal geen idee aangezien ze geen bron vermelden en ik er verder niets over kan vinden. Een paar maanden geleden zou ik hier nog naar geschoft hebben, maar aangezien ze de hoeken van het stadion stilaan volledig aan het dichtmaken zijn en de nieuwe tribune alleen maar zitplaatsen heeft denk ik dat dit wel degelijk klopt. Daarnaast is er ook het feit dat we sinds de bouw van de nieuwe tribune niets meer hebben gehoord over de verdere renovatie van het stadion. Dat kan ik begrijpen als dit inderdaad het plan is, omdat ze weten dat dit niet goed zou worden ontvangen door de supporters.Justhomuch wrote: ↑Tue Jun 09, 2026 10:53 pmVan waar komt dat idee?LispFan1906 wrote: ↑Tue Jun 09, 2026 9:59 pmIk zag dit zojuist op de wikipedia pagina van ons stadion:
Wat op Wikipedia staat gaat nog verder in de tijd,2021-2022, er heeft ooit een maquette in het stadion gestaan van een volledig nieuw stadion, alleen tribune 2 werd behouden.
Ga naar pagina 3 en dan lees je er alles over.
Maar dit is volgens mij al lang begraven, bouwpromotor heeft zich terug getrokken.
Maar dit is volgens mij al lang begraven, bouwpromotor heeft zich terug getrokken.
-
LispFan1906
Ik heb het net gelezen en moet zeggen dat ik dit eigenlijk wel heel tof zou vinden (buiten die uitsluitend zitplaatsen en het kunstgrasveld). Vooral de spionkop die terug naar tribune 2 zou gaan en dat het stadion volledig dicht gaat. Ik vraag mij wel af of er eigenlijk iemand enig idee heeft wat de volgende stappen of plannen zijn, gezien u zegt dat de bouwpromotor zich heeft teruggetrokken.Mark wrote: ↑Wed Jun 10, 2026 6:42 amWat op Wikipedia staat gaat nog verder in de tijd,2021-2022, er heeft ooit een maquette in het stadion gestaan van een volledig nieuw stadion, alleen tribune 2 werd behouden.