Deinze - Lierse [19-01-2023]
-
Re: Deinze - Lierse [19-01-2023]
Precies, ofwel steek je je hoofd in het zand en is alles goed wat LVT doet want hij is onze enige en echte redder geweest....,ofwel durf je een realistische mening verkondigen,los van het feit dat LVT een babbeltje met je gedaan heeft of je zelfs een pint betaald heeft..... Heb hoe langer meer de indruk dat het bij hem veel geblaat en weinig wol is, ook al gehoord van enkele zakenpartners die handelen met hem.Hoe durf je in godsnaam ook nog zeggen dat we een kwaliteitsvolle en talentrijke kern hebben (zie podcast).Lisp-boy wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 3:53 pmNeen, ik durf het gewoon te zeggen zoals het is. De realiteit. De waarheid.
Sommigen hier blijven het om de ene of andere manier verdedigen, of verbloemen.
Luc is is enorm naief en door zijn weigering om in spelersmateriaal te investeren worden wij als supporters in de kou gezet.
Hij speelt hierdoor ook met vuur en met de toekomst van onze club.
- Justhomuch
Uw mening wilt nog niet zeggen dat iets de waarheid is, ik verbloem ook niks, er moet idd versterking bijkomen, er mogen een paar van mij part zelfs naar de b-kern gestuurd worden, maar lvt heeft niks te maken met scouting ofzo he, zoals al eens hier tegen u verteld werd.Lisp-boy wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 3:53 pmNeen, ik durf het gewoon te zeggen zoals het is. De realiteit. De waarheid.
Sommigen hier blijven het om de ene of andere manier verdedigen, of verbloemen.
Luc is is enorm naief en door zijn weigering om in spelersmateriaal te investeren worden wij als supporters in de kou gezet.
Hij speelt hierdoor ook met vuur en met de toekomst van onze club.
En dan hoor ik vaak Luc moet kleur bekennen, dat doet die al vanaf het begin, maar er zijn er veel die dat niet willen horen of zien

Wij komen áltijd terug!
LVT is wel de big boss he Justho, hij beslist uiteindelijk hoeveel werkingsmiddelen zijn onderdanen krijgen... Hij hakt uiteindelijk door wie trainer enz enz enz worden! Hij is even onbekwaam als zijn 3 voorgangers zo simpel is het toffe pee of niet het enige verschil is dat hij de boekhouding op orde houd respect daarvoor maar kennis over het voetbal zelf? No way! Zoals een post hierboven nl als je komt verkondigen via een podcast deze kern bulkt van goede spelers en talenten tja weet je voldoende..
Neen Justho, LVT heeft nooit kleur bekend.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 5:28 pmUw mening wilt nog niet zeggen dat iets de waarheid is, ik verbloem ook niks, er moet idd versterking bijkomen, er mogen een paar van mij part zelfs naar de b-kern gestuurd worden, maar lvt heeft niks te maken met scouting ofzo he, zoals al eens hier tegen u verteld werd.
En dan hoor ik vaak Luc moet kleur bekennen, dat doet die al vanaf het begin, maar er zijn er veel die dat niet willen horen of zien![]()
Altijd een naieve uitleg dat de ploeg kwalitatief sterk genoeg is.
En hij beslist he, niemand anders.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Van waar haal je dat? Lvt heeft andere taken dan de ploeg samenstellen denk ik.Lisp-boy wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 8:10 pmNeen Justho, LVT heeft nooit kleur bekend.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 5:28 pmUw mening wilt nog niet zeggen dat iets de waarheid is, ik verbloem ook niks, er moet idd versterking bijkomen, er mogen een paar van mij part zelfs naar de b-kern gestuurd worden, maar lvt heeft niks te maken met scouting ofzo he, zoals al eens hier tegen u verteld werd.
En dan hoor ik vaak Luc moet kleur bekennen, dat doet die al vanaf het begin, maar er zijn er veel die dat niet willen horen of zien![]()
Hij heeft het op de podcast nog maar eens voor de duizendste keer uitgelegd hoe ze te werk gaan, duidelijker kan het echt niet hoor.
Soit arguing on the internet is like winning the special olympics.
Wij komen áltijd terug!
-
LVT heeft de taak om een budget rond te krijgen die comform is met de reeks waarin we spelen , namelijk 1B , daar is hij al 7 jaar niet in geslaagd !Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:04 pmVan waar haal je dat? Lvt heeft andere taken dan de ploeg samenstellen denk ik.Lisp-boy wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 8:10 pmNeen Justho, LVT heeft nooit kleur bekend.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 5:28 pmUw mening wilt nog niet zeggen dat iets de waarheid is, ik verbloem ook niks, er moet idd versterking bijkomen, er mogen een paar van mij part zelfs naar de b-kern gestuurd worden, maar lvt heeft niks te maken met scouting ofzo he, zoals al eens hier tegen u verteld werd.
Hij heeft het op de podcast nog maar eens voor de duizendste keer uitgelegd hoe ze te werk gaan, duidelijker kan het echt niet hoor.
- Justhomuch
Over dat budget heb je gelijk, vorig seizoen mits de middelen die we hebben toch zo'n slecht seizoen niet dan he?Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 3:01 pmLVT heeft de taak om een budget rond te krijgen die comform is met de reeks waarin we spelen , namelijk 1B , daar is hij al 7 jaar niet in geslaagd !Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:04 pmVan waar haal je dat? Lvt heeft andere taken dan de ploeg samenstellen denk ik.
Genoeg geklaagd hier denk ik, rug rechten en op naar Seraing!
Wij komen áltijd terug!
-
Justhomuch wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 5:05 pmOver dat budget heb je gelijk, vorig seizoen mits de middelen die we hebben toch zo'n slecht seizoen niet dan he?Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 3:01 pmLVT heeft de taak om een budget rond te krijgen die comform is met de reeks waarin we spelen , namelijk 1B , daar is hij al 7 jaar niet in geslaagd !Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:04 pm
Van waar haal je dat? Lvt heeft andere taken dan de ploeg samenstellen denk ik.
Genoeg geklaagd hier denk ik, rug rechten en op naar Seraing!
Klopt, vorig jaar was nog een ca va seizoen, de idee was er nog dat het beter kon worden, maar met dit budget is het vroeg of laat om problemen vragen. De impact van de exit van Herwig Van Lommel is groter dan gedacht,en vooral, er is geen vooruitzicht dat hij wordt vervangen door anderen, wellicht wil LVT alleen aan de touwtjes blijven trekken,maar hoop doet leven......