Lierse K. - Club NXT [21-08-2022]
Lierse K. - Club NXT [21-08-2022]
Na de anticlimax van gisteren wacht komende zondag de eerste thuismatch. Club NXT moet slachtoffer van dienst worden, alleen de drie punten zijn goed genoeg lijkt me.
Ik ben alvast aanwezig (met een man of 5).
Ik ben alvast aanwezig (met een man of 5).
- Justhomuch
Re: Lierse K. - Club NXT [21-08-2022]
Normaal gezien op post. Tijd om de rug te rechten na de mokerslag van afgelopen weekend.
Voordeel: de match op Genk was een serieuze wake up call en de ploeg gaat zondag vechten voor elke morzel grond die er is op het Lisp. Club NXT gaat overtuigend voor de bijl.
Nadeel: door die uitslag op Genk krijgen de beloften-ploegen nu het gevoel dat er tegen Lierse wel iets te rapen valt. Ze komen niet met knikkende knieën afgezakt. Dat psychologisch effect hadden we wel kunnen bereiken met een goede overwinning op Genk (die toch de kampioenen waren verleden jaar), maar hebben we helaas mis gelopen.
Daarom overtuigend winnen is een must - zodat dat gevoel er komt en niet alleen voor de beloften-ploegen, maar ook de rest.
Nadeel: door die uitslag op Genk krijgen de beloften-ploegen nu het gevoel dat er tegen Lierse wel iets te rapen valt. Ze komen niet met knikkende knieën afgezakt. Dat psychologisch effect hadden we wel kunnen bereiken met een goede overwinning op Genk (die toch de kampioenen waren verleden jaar), maar hebben we helaas mis gelopen.
Daarom overtuigend winnen is een must - zodat dat gevoel er komt en niet alleen voor de beloften-ploegen, maar ook de rest.
Had ik me ook al bedacht.Fiero67 wrote: ↑Tue Aug 16, 2022 2:08 pmVoordeel: de match op Genk was een serieuze wake up call en de ploeg gaat zondag vechten voor elke morzel grond die er is op het Lisp. Club NXT gaat overtuigend voor de bijl.
Ik vond wel iets opmerkelijk: ik vond dat de kopjes, ook bij mensen van wie ik het niet zou verwachten (Schouterden, Van Acker), al snel naar beneden gingen. Ook toen het nog kon. Ik wil wat meer vuur en geschreeuw zien, ook als er eens een corner misgaat of een schot gepakt wordt. We moeten door een muur gaan, en ik verwacht van die gasten dat ze het goede voorbeeld geven. Zondag herkansing.
Iemand een idee waar de spionkop moet staan nu het sfeervak verplicht gesloten is als sanctie?
Ik zie dat ze K2 afgesloten hebben voor tickets dus misschien daar? Daar zitten wel redelijk wat abonnees (70) dus geen idee wat ze daarmee gaan doen.
Ik zie dat ze K2 afgesloten hebben voor tickets dus misschien daar? Daar zitten wel redelijk wat abonnees (70) dus geen idee wat ze daarmee gaan doen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Nog een groter probleem waar parkeren nu men op de ring niet meer kan staan ?
@XDV: toevallig al nieuws over een nieuwe sfeergroep voor de eerste thuismatch?
- Justhomuch
Aan den Aldi? Zoals alle normale mensen

Wij komen áltijd terug!
Al dat volk van de ring nog op den aldi dan gaan ze parking mogen uitbreiden !