1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Erg goeie speler voor die reeks.Carlke wrote: ↑Wed Sep 01, 2021 2:27 pmVoor Heist zeker een topper ! Ik vond gillis geen slechte speler had alleen pech dat hij in 1 b omringd moet zijn door sterke spelers, dat was bij ons probleem. Hij kan geen ploeg laten draaien op dat niveau, en ook nog jong natuurlijk. Maar in eerste amateur zie ik hem dat wel doen !
Doen misschien mee voor titel Troonbeeckx zit ook daar is ook heel goed in die reeks maar die zullen geen licentie hebben zeker voor 1b
Gingen ze de licentievereisten niet versoepelen?
En aangezien ze ooit al in de vroegere tweede klasse zaten, moet dat misschien wel lukken.
En aangezien ze ooit al in de vroegere tweede klasse zaten, moet dat misschien wel lukken.
Patro wordt overgenomen door Amerikanen die naar eerste willen.
Dat heb ik er al veel horen verkondigen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Was dat geen Irakees?Axassin wrote: ↑Wed Dec 29, 2021 10:56 amDat heb ik er al veel horen verkondigen.Patro zelf trouwens werd een jaar geleden nog maar overgenomen door Engelsen, die dezelfde woorden uitspraken. Op het einde van vorig seizoen hebben Stijnen en Corstjens de club dan maar zelf moeten redden omdat dit luchtkastelen bleken.
Wij komen áltijd terug!
Leslie Bamona verlaat onze club!
Leslie Bamona verlaat met onmiddellijke ingang onze club en gaat aan de slag bij Patro Eisden Maasmechelen. Leslie tekende bij Patro een contract voor 2 seizoenen plus optie.
Leslie speelde sinds 2019 bij onze club en stond garant voor snelheid, dribbelvaardigheid en diepgang.
K.SK. Heist bedankt Leslie voor zijn mooie tijd bij ons en wenst hem succes bij Patro. Die,kent ik nog wa was die gast super snel
Leslie Bamona verlaat met onmiddellijke ingang onze club en gaat aan de slag bij Patro Eisden Maasmechelen. Leslie tekende bij Patro een contract voor 2 seizoenen plus optie.
Leslie speelde sinds 2019 bij onze club en stond garant voor snelheid, dribbelvaardigheid en diepgang.
K.SK. Heist bedankt Leslie voor zijn mooie tijd bij ons en wenst hem succes bij Patro. Die,kent ik nog wa was die gast super snel
Din sula op huur naar patro in 1 à niks en in 1 b ook nie maar in 1 ste amateur toen 19 doelpunt goede aanwinst denk
Dender op promotiekoers richting 1B lijkt me?