Rode Duivels
Rode Duivels
Misschien een idee om een topic aan te maken voor onze nationale ploeg?
Kunnen hier misschien ook de prestaties van onze Rode Duivels bespreken. Zo stond Driesje dit weekend weer op scherp. Belg met de meeste goals achter zijn naam in de Serie A tegenwoordig. 75 stuks; een mooie prestatie.
Kunnen hier misschien ook de prestaties van onze Rode Duivels bespreken. Zo stond Driesje dit weekend weer op scherp. Belg met de meeste goals achter zijn naam in de Serie A tegenwoordig. 75 stuks; een mooie prestatie.
Re: Rode Duivels
Half vergeten dat de Belgen moesten spelen dus nu maar de samenvatting aan het kijken. Beetje een droge match precies, maar wel blij voor Batshuayi. 

Vanavond opnieuw zonder Lukaku, maar Zwitersland op deze moment meer dan een haalbare kaart
-
Ale het europese campagne begint en ze vallen als vliegen voor de selectie rode duivels maar wel paraat voor hun ploeg
Ben vooral benieuwd in welke mate we een nieuwe generatie gaan laten kunnen doorstromen. Veel zal afhangen van hoe bv. een Tielemans zich gaat ontwikkelen.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Mar 15, 2019 2:38 pmAle het europese campagne begint en ze vallen als vliegen voor de selectie rode duivels maar wel paraat voor hun ploeg
En Fellaini gaan we enorm missen. Uniek type speler.
Terug een reeks afhakers, hoewel ik op Dembele sowieso al niet meer echt reken.
Tijd idd voor een Tielemans om een stap naar voor te zetten.
Tijd idd voor een Tielemans om een stap naar voor te zetten.
2 voor onze duivels, 1tje Rusland: da's mijn prono. Ik ben er ondanks de afwezigen echt nog wel gerust in.
A job well done. Jammer van Courtois, die zal niet met een goed gevoel naar Madrid afzakken, waar het toch al niet goed gaat.
Chance dat we de broertjes Hazard hebben rondlopen.
Chance dat we de broertjes Hazard hebben rondlopen.