Europa League
Re: Europa League
Het kan wel eens een heel heel lange avond worden voor Standard op deze manier, en dat tegen een toch zwaar B elftal van Arsenal. Die verdediging van de rouches is een zeef.
- Justhomuch
Absoluut. Dat gezegd zijnde, dat jong grut van Arsenal was een lust voor het oog. Martinelli was een gesel voor de rouches. Het hadden er nog heel wat meer kunnen zijn trouwens.
Ik vind dit Standard toch ook in de competitie boven zijn kunnen staan, en das puur de verdienste van Preudhomme.
Veel te wisselvallig om mee te doen voor tittel .KRKN wrote: ↑Fri Oct 04, 2019 7:34 amAbsoluut. Dat gezegd zijnde, dat jong grut van Arsenal was een lust voor het oog. Martinelli was een gesel voor de rouches. Het hadden er nog heel wat meer kunnen zijn trouwens.
Ik vind dit Standard toch ook in de competitie boven zijn kunnen staan, en das puur de verdienste van Preudhomme.
AA Gent een punt tegen Wolfsburg. Ik vind dat toch een straf resultaat, of overdrijf ik?
Kweet het niet goed eigenlijk ! Buiten Bayern en Dortmund, zouden onze Belgische topploegen zoveel onder liggen tegenover Duitse. Ik denk dat Bundesliga niet meer is wat het geweest is. Al kan ik er naast zitten ze.
Goei avondje Europa voor de club. En dat toch tegen sterke tegenstanders. Hoedje af!
Gent op St Etienne: das weer een lastige verplaatsing. Ik ga het proberen mee te pikken 

Club Brugge mag United ontvangen. Wat een jaar hebben die zeg. En als er een stunt tegen United inzit, is het wel dit jaar.