3e Amateur
Re: 3e Amateur
Wat ik bijzonder pijnlijk vind en zal blijven vinden is dat de Egyptenaar en zijn gevolg erin geslaagd is om de eenheid onder supporters die we zelfs tijdens de periode Ye hadden kapot te maken .. los van het faillissement weegt dit heel zwaar door .. voetbalvrienden met hetzelfde bloed die nu rechtlijnig tegenover elkaar staan .. voor mezelf heb ik gezworen dit mij nooit te laten overkomen, ik zal altijd de hand reiken of hij nu voor het project LK koos of voor LL .. we blijven nazaten van Lierse SK mensen vergeet dat nooit!
Dat was in de laatste jaren ook al zo zenne Ozz. Enkel ons uitstekende jaar in het vernieuwde 1B en de laatste maanden van de Sportkring getuigden terug van 1 front.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 2:03 pmWat ik bijzonder pijnlijk vind en zal blijven vinden is dat de Egyptenaar en zijn gevolg erin geslaagd is om de eenheid onder supporters die we zelfs tijdens de periode Ye hadden kapot te maken .. los van het faillissement weegt dit heel zwaar door .. voetbalvrienden met hetzelfde bloed die nu rechtlijnig tegenover elkaar staan .. voor mezelf heb ik gezworen dit mij nooit te laten overkomen, ik zal altijd de hand reiken of hij nu voor het project LK koos of voor LL .. we blijven nazaten van Lierse SK mensen vergeet dat nooit!
Ik vind je post eigenlijk van weinig respect getuigen voor de nalatenschap van KLSK vergaaneglorie.
Als er maar 1 opvolger had geweest zat iedereen waarschijnlijk naar dezelfde club te zien en hadden we veel meer kans om terug te keren naar het profvoetbal. Want laat ons eerlijk zijn dat onze voorzitter LK groter laat uitschijnen dan wat we momenteel zijn. Dat was te merken aan de toeschouwersaantallen dit jaar die toch wel tegenvielen. Dus LK zou die extra toeschouwers best kunnen gebruiken. We zitten zelf maar al te vaak te zeggen dat clubs als Cercle, Oostende en Lokeren te weinig volk trekken om profvoetbal te kunnen spelen, maar ik weet niet of wij momenteel zoveel beter zouden doen na al wat er gebeurd is.
Als er maar 1 opvolger had geweest zat iedereen waarschijnlijk naar dezelfde club te zien en hadden we veel meer kans om terug te keren naar het profvoetbal. Want laat ons eerlijk zijn dat onze voorzitter LK groter laat uitschijnen dan wat we momenteel zijn. Dat was te merken aan de toeschouwersaantallen dit jaar die toch wel tegenvielen. Dus LK zou die extra toeschouwers best kunnen gebruiken. We zitten zelf maar al te vaak te zeggen dat clubs als Cercle, Oostende en Lokeren te weinig volk trekken om profvoetbal te kunnen spelen, maar ik weet niet of wij momenteel zoveel beter zouden doen na al wat er gebeurd is.
- Justhomuch
Ik heb keren geweten dat er op den berg geknokt werd onder supporters onder Maged, de tweedracht was toen al bezig.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 2:03 pmWat ik bijzonder pijnlijk vind en zal blijven vinden is dat de Egyptenaar en zijn gevolg erin geslaagd is om de eenheid onder supporters die we zelfs tijdens de periode Ye hadden kapot te maken .. los van het faillissement weegt dit heel zwaar door .. voetbalvrienden met hetzelfde bloed die nu rechtlijnig tegenover elkaar staan .. voor mezelf heb ik gezworen dit mij nooit te laten overkomen, ik zal altijd de hand reiken of hij nu voor het project LK koos of voor LL .. we blijven nazaten van Lierse SK mensen vergeet dat nooit!
Wij komen áltijd terug!
-
Nu ik zeg toch maar de waarheid wat daar staat of lieg ik mss?Lierenaar wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 5:20 pmIk vind je post eigenlijk van weinig respect getuigen voor de nalatenschap van KLSK vergaaneglorie.
Wat jij nu aanhaald waar staat dat ergens in mijn post?
Is totaal iets anders supp. Aantallen en idd lK doet groter dan ze zijn was mijn vermoeden al meer als een jaar! Zoek maar op hier dat ik lk niet kapitaal krachtig genoeg lijkt te vinden als ze voordoen. Wat ik aanhaalde is staat duidelijk in mijn post! Maar stel zoals je zegt 1 ploeg en het zou dat liera gedrocht zijn wat ze hebben geprobeerd dat door je strot te duwen voor LL te gaan en dat was zeker niet mijn keuze, dan had ik nog meer geneigd voor de KV te kiezen dan 3de amateur!
Rustig heren
ik hoop dat ik hier niet ga moeten ingrijpen.

-
Zeker niet , laat deze discussie maar even gaan er ronkt steeds nog wat en de polen staan soms wat tegenover elkaar daar is een forum voor 'meningen en discussies'

Mjaaa tzijn toch vooral heel emotionele discussies. Veel rationele argumentatie komt er niet aan te pas.
-
Idem op verplaatsingen, was toch wel vaak van die jonge gastjes die tegen Samy waren tegen net iets meer oudere mensen, genre dertigers/veertigers.Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 5:32 pmIk heb keren geweten dat er op den berg geknokt werd onder supporters onder Maged, de tweedracht was toen al bezig.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 2:03 pmWat ik bijzonder pijnlijk vind en zal blijven vinden is dat de Egyptenaar en zijn gevolg erin geslaagd is om de eenheid onder supporters die we zelfs tijdens de periode Ye hadden kapot te maken .. los van het faillissement weegt dit heel zwaar door .. voetbalvrienden met hetzelfde bloed die nu rechtlijnig tegenover elkaar staan .. voor mezelf heb ik gezworen dit mij nooit te laten overkomen, ik zal altijd de hand reiken of hij nu voor het project LK koos of voor LL .. we blijven nazaten van Lierse SK mensen vergeet dat nooit!
Beide kampen heb ik nu nog altijd terug op het Lisp gezien, allez toch het eerste seizoen, tweede seizoen kon ik niet meer zo vaak komen.
Ik herinner mij nen awayday op OHL. Samy mee in de tribunes (het einde was toen al stilaan in zicht). En masse “Samy buiten” terwijl die daar rustig tussen de mensen stond. Heel vreemd moment.Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 10:42 pmIdem op verplaatsingen, was toch wel vaak van die jonge gastjes die tegen Samy waren tegen net iets meer oudere mensen, genre dertigers/veertigers.Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 5:32 pmIk heb keren geweten dat er op den berg geknokt werd onder supporters onder Maged, de tweedracht was toen al bezig.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 15, 2020 2:03 pmWat ik bijzonder pijnlijk vind en zal blijven vinden is dat de Egyptenaar en zijn gevolg erin geslaagd is om de eenheid onder supporters die we zelfs tijdens de periode Ye hadden kapot te maken .. los van het faillissement weegt dit heel zwaar door .. voetbalvrienden met hetzelfde bloed die nu rechtlijnig tegenover elkaar staan .. voor mezelf heb ik gezworen dit mij nooit te laten overkomen, ik zal altijd de hand reiken of hij nu voor het project LK koos of voor LL .. we blijven nazaten van Lierse SK mensen vergeet dat nooit!
Beide kampen heb ik nu nog altijd terug op het Lisp gezien, allez toch het eerste seizoen, tweede seizoen kon ik niet meer zo vaak komen.