Provinciale reeksen
Re: Provinciale reeksen
Egoïstisch, nee hoor ze zijn bij ons ook veel komen halen hé ! Wat niet wil zeggen dat wij geel dit toe wensen groot verschil. Of zijn wij nu 2 egoïstenJusthomuch wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 4:08 pmHeel egoistisch van mij, maar zou dat onze jeugd ten goede komen?

-
Nadelig zal het in ieder geval niet zijn. Al denk ik dat de kakkers in de toekomst onze grootste concurrent zal zijn op dat vlak. Als ze de jeugdwerking kunnen uitbouwen zo als ze zeggen uiteraard.Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 4:08 pmHeel egoistisch van mij, maar zou dat onze jeugd ten goede komen?
El ansri naar asv geel !
- Justhomuch
Hoe of wat er gebeurd is weet ik niet meer maar hebben beslist over paar jaar om naar provinciale te gaan. Eerste provinciale blijkbaar .
Rocha terug naar Eupen.
- Justhomuch
Juist!Carlke wrote: ↑Mon Jun 21, 2021 5:05 amHoe of wat er gebeurd is weet ik niet meer maar hebben beslist over paar jaar om naar provinciale te gaan. Eerste provinciale blijkbaar .
Wij komen áltijd terug!
Is toch echt vaak een soep geweest daar. Jammer, want die zouden qua aanhang nog wel wat hoger meekunnen.
Die hadden geen licentie voor amateurvoetbal.Carlke wrote: ↑Mon Jun 21, 2021 5:05 amHoe of wat er gebeurd is weet ik niet meer maar hebben beslist over paar jaar om naar provinciale te gaan. Eerste provinciale blijkbaar .