Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Je mag nooit op een ander blijven rekenen. Hoe triestig is dit niet voor een club als Lierse? Morgen nog belangrijkere match Lommel-Boraing. Normaal zeg je winst voor de Limburgers maar Boraing zal toch een kleine boost hebben gekregen na vorige week en nu het puntenverlies van Seraing en geel-zwart. Benieuwd.
Wanneer ga je je eens beseffen dat onze Club helemaal onderaan is terug moeten opstarten ?
Er was helemaal niets meer .
Dat we mss al verder hadden kunnen staan ? Ja vermoedelijk wel , maar hoe dan de financien ervoor zouden staan hebben we het raden naar .
Alle clubs die nu boven ons staan hebben al massa´s geld in hun club gestoken , en uiteindelijk zullen er maar 2 van stijgen , dus volgend jaar nog eens extra investeringen en hopen dat ze er bij zijn .
Ik heb van de week nog een discussie gehad met iemand die zei dat we al lang in 1ste hadden moeten spelen . Ik kan daar heel kort over zijn : ik speel nog liever 20 jaar in 2 de klasse waar we uiteindelijk gaan mee spelen rond plaats 6 met af en toe uitschieters , dan dat we gaan stijgen , zotte kosten doen en dan terug staan te bleiten op het veld omdat we weer in de steek gelaten worden .
Ik supporter vanaf mijn 5 jaar , en in welke reeks we spelen maakt mij echt niet uit , als ik maar kan bezig zijn met mijn club .
Dat we mss al verder hadden kunnen staan ? Ja vermoedelijk wel , maar hoe dan de financien ervoor zouden staan hebben we het raden naar .
Alle clubs die nu boven ons staan hebben al massa´s geld in hun club gestoken , en uiteindelijk zullen er maar 2 van stijgen , dus volgend jaar nog eens extra investeringen en hopen dat ze er bij zijn .
Ik heb van de week nog een discussie gehad met iemand die zei dat we al lang in 1ste hadden moeten spelen . Ik kan daar heel kort over zijn : ik speel nog liever 20 jaar in 2 de klasse waar we uiteindelijk gaan mee spelen rond plaats 6 met af en toe uitschieters , dan dat we gaan stijgen , zotte kosten doen en dan terug staan te bleiten op het veld omdat we weer in de steek gelaten worden .
Ik supporter vanaf mijn 5 jaar , en in welke reeks we spelen maakt mij echt niet uit , als ik maar kan bezig zijn met mijn club .
- Justhomuch
Volg je volledig, het is voor de ouderen onder ons blijkbaar heel moeilijk om te beseffen dat wij geen topclub meer zijn.Devyd wrote: ↑Sun Mar 15, 2026 12:37 pmWanneer ga je je eens beseffen dat onze Club helemaal onderaan is terug moeten opstarten ?
Tijden veranderen nu eenmaal, en financiele doping is ook maar tijdelijk, is nooit een permanente oplossing.
Wij komen áltijd terug!
-
LispFan1906
Francs Borains verloren van Lommel terwijl Olympic Charleroi (eigenlijk al sinds gisteren) officieel gedegradeerd is.