Challenger Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Challenger Pro League

Post by ozzy105 » Sat Mar 14, 2026 10:07 pm

Je mag nooit op een ander blijven rekenen. Hoe triestig is dit niet voor een club als Lierse? Morgen nog belangrijkere match Lommel-Boraing. Normaal zeg je winst voor de Limburgers maar Boraing zal toch een kleine boost hebben gekregen na vorige week en nu het puntenverlies van Seraing en geel-zwart. Benieuwd.

Devyd

Post by Devyd » Sun Mar 15, 2026 12:37 pm

Wanneer ga je je eens beseffen dat onze Club helemaal onderaan is terug moeten opstarten ?

Er was helemaal niets meer .

Dat we mss al verder hadden kunnen staan ? Ja vermoedelijk wel , maar hoe dan de financien ervoor zouden staan hebben we het raden naar .

Alle clubs die nu boven ons staan hebben al massa´s geld in hun club gestoken , en uiteindelijk zullen er maar 2 van stijgen , dus volgend jaar nog eens extra investeringen en hopen dat ze er bij zijn .

Ik heb van de week nog een discussie gehad met iemand die zei dat we al lang in 1ste hadden moeten spelen . Ik kan daar heel kort over zijn : ik speel nog liever 20 jaar in 2 de klasse waar we uiteindelijk gaan mee spelen rond plaats 6 met af en toe uitschieters , dan dat we gaan stijgen , zotte kosten doen en dan terug staan te bleiten op het veld omdat we weer in de steek gelaten worden .

Ik supporter vanaf mijn 5 jaar , en in welke reeks we spelen maakt mij echt niet uit , als ik maar kan bezig zijn met mijn club .

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Mar 15, 2026 1:14 pm

Devyd wrote:
Sun Mar 15, 2026 12:37 pm
Wanneer ga je je eens beseffen dat onze Club helemaal onderaan is terug moeten opstarten ?

Er was helemaal niets meer .

Dat we mss al verder hadden kunnen staan ? Ja vermoedelijk wel , maar hoe dan de financien ervoor zouden staan hebben we het raden naar .

Alle clubs die nu boven ons staan hebben al massa´s geld in hun club gestoken , en uiteindelijk zullen er maar 2 van stijgen , dus volgend jaar nog eens extra investeringen en hopen dat ze er bij zijn .

Ik heb van de week nog een discussie gehad met iemand die zei dat we al lang in 1ste hadden moeten spelen . Ik kan daar heel kort over zijn : ik speel nog liever 20 jaar in 2 de klasse waar we uiteindelijk gaan mee spelen rond plaats 6 met af en toe uitschieters , dan dat we gaan stijgen , zotte kosten doen en dan terug staan te bleiten op het veld omdat we weer in de steek gelaten worden .

Ik supporter vanaf mijn 5 jaar , en in welke reeks we spelen maakt mij echt niet uit , als ik maar kan bezig zijn met mijn club .
Volg je volledig, het is voor de ouderen onder ons blijkbaar heel moeilijk om te beseffen dat wij geen topclub meer zijn.

Tijden veranderen nu eenmaal, en financiele doping is ook maar tijdelijk, is nooit een permanente oplossing.
Wij komen áltijd terug!

LispFan1906

Post by LispFan1906 » Sun Mar 15, 2026 6:58 pm

Francs Borains verloren van Lommel terwijl Olympic Charleroi (eigenlijk al sinds gisteren) officieel gedegradeerd is.

Post Reply