Provinciale reeksen
Re: Provinciale reeksen
Laat dat toch vallen. Geen zin om u daarover op te jagenVergaaneglorie wrote: ↑Thu Jun 04, 2020 11:38 pmDie zot duvel is het liera forum aant kapot posten met de grootste zever eerst![]()
![]()
zelfs in het frans, omg idioot!
Oja en onze transfer is wereld nieuws volgens hem hahahaha.

OT: Wilrijk gaat proberen het oude stamnummer (135) los te weken. Benieuwd of die volk gaan trekken.
-
Idd maar wel leuk eigenlijk, komiek forum hihiKRKN wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 7:34 amLaat dat toch vallen. Geen zin om u daarover op te jagenVergaaneglorie wrote: ↑Thu Jun 04, 2020 11:38 pmDie zot duvel is het liera forum aant kapot posten met de grootste zever eerst![]()
![]()
OT: Wilrijk gaat proberen het oude stamnummer (135) los te weken. Benieuwd of die volk gaan trekken.

Nu wilrijk op zijn eigen zou dat zoveel volk trekkken? Kijk naar duffel komt ook maar ne man en ne paardenkop kijken.
Blijf er dan weg hé.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jun 04, 2020 11:38 pmDie zot duvel is het liera forum aant kapot posten met de grootste zever eerst![]()
![]()
-
Ik kom en ga waar ik wil en dat individu is lachwekend!Foxterriër wrote: ↑Fri Jun 05, 2020 1:00 pmBlijf er dan weg hé.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jun 04, 2020 11:38 pmDie zot duvel is het liera forum aant kapot posten met de grootste zever eerst![]()
![]()
Rustig heren.
't gaat hier niet over LL en zelfs niet over LK. Laat dat efkes achterwege hier. Ik blijf het iets te absurd vinden om op forum A over forum B te praten en omgekeerd.

-
- Justhomuch
Wilrijk is toch een district van Antwerpen dacht ik? Zal wel wat volk op afkomen, en als dat de enige club is zeker.
Wij komen áltijd terug!
Geel krijgt ook een njet van het BAS en moet naar provenciale. Sneu voor hen.
- Justhomuch
Heel egoistisch van mij, maar zou dat onze jeugd ten goede komen?
Wij komen áltijd terug!