1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Maak jullie geen zorgen alles zal wel in de doofpot belanden en binnen 20 jaar spreekt niemand meer hierover zo gaat dat met alles!
Geld in amateurklasse veel minder dan 1 b ze. Maar idd geloof ook niet dat ze die gaan laten zakken.
Ik zie dat Virton morgen Rupel Boom ontvangt. Tzou ons goed uitkomen als die nog wat punten laten liggen. Al gun ik Joachim wel een goaltje.
Al enig idee wanneer de rest van de kalender bekend gemaakt wordt?
Thes & Deinze houden elkaar in bedwang; meest opmerkelijke resultaat denk ik.
Virton wint vrij vlotjes van Rupel Boom. Dan staat ons hetzelfde te wachten binnen 2 weken.
Virton wint vrij vlotjes van Rupel Boom. Dan staat ons hetzelfde te wachten binnen 2 weken.
En ondertussen kruipen we naar plaats 5. Slow & steady wins the race!
Nog eens een blik op het klassement geworpen.
Daaruit toch de volgende conclusie: komende 2 matchen worden cruciaal. Je speelt tegen ploegen die 1 en 2 punten achterlopen. Je kan die eigenlijk een serieuze tik verkopen, maar omgekeerd telt die conclusie helaas ook.
Ik gok vooral dat Rupel Boom met het mes tussen de tanden naar het Lisp zal afzakken om hun coaches een lesje te leren. Echter: ons duo zou die ploeg hopelijk wel door & door moeten kennen en de pijnpunten moeten kunnen blootleggen.
tja dat word idd rare wedstrijd. Boom weet ook welke systheem zei spelen. en onze trainer kennen hem zeker en vast.
maar ja andere trainer daar dus misschien wat veranderd.
maar ja andere trainer daar dus misschien wat veranderd.
Virton gaan winnen op Thes. Ook opmerkelijk dat RWDM gelukkig punten laat liggen.
Anyway, we doen een slechte zaak dit weekend: we zakken weg naar plek 6.
Anyway, we doen een slechte zaak dit weekend: we zakken weg naar plek 6.