Geschiedenis K Lierse SK
Re: Geschiedenis K Lierse SK
Zit wel beetje waarheid in vind ik !
- Justhomuch
Hopelijk wordt hij dan met zen klote buiten gesjot
Wij komen áltijd terug!
Die denkt dus echt dat de mensen in Lier hem nog adoreren hé. 112 jaar voetbaltraditie kapot gemaakt. Compleet geschift die vent.
De onbeschaamdheid ver voorbij. Nu begint die manipulator nog maar eens te stoken. Dat hij het niet in zijn eigengereid hoofd haalt om hier op de tribune te komen zitten. Nooit. En hoog tijd dat zijn trawanten hier het ook afbollen.
Tsjah, wat moet je met zo'n artikel. Vrolijk word je er niet van.
Nu: ik ga hier misschien met pek en veren overladen worden maar ik geloof niet dat MS an sich slechte bedoelingen had. Wel een schrijnend gebrek aan kritisch inzicht en realiteitszin. Ja, fout omringd, sowieso. Maar zelf ook wel heel veel om zeep geholpen (die bedragen voor spelers als Dequevy, het behandelen van EVM,..). Dat is toch vooral op zijn conto te schrijven.
Ik ben héél blij dat hij het stadion niet meer heeft. Had wrang geweest om nog geld naar hem te doen vloeien.
Nu: ik ga hier misschien met pek en veren overladen worden maar ik geloof niet dat MS an sich slechte bedoelingen had. Wel een schrijnend gebrek aan kritisch inzicht en realiteitszin. Ja, fout omringd, sowieso. Maar zelf ook wel heel veel om zeep geholpen (die bedragen voor spelers als Dequevy, het behandelen van EVM,..). Dat is toch vooral op zijn conto te schrijven.
Ik ben héél blij dat hij het stadion niet meer heeft. Had wrang geweest om nog geld naar hem te doen vloeien.
Het typische profiel van een narcist. Geen enkel zelfinzicht, noch besef.
Dat hij maar ver weg blijft van het Lisp.
Net zoals er nog een paar rotte appels uit de mand mogen.
Dat hij maar ver weg blijft van het Lisp.
Net zoals er nog een paar rotte appels uit de mand mogen.
Zonde dat die kwaliteitskrant nog aandacht besteed aan die man... dat hij maar wegblijft op het lips.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En ik zie sommige van onze supporters zelfs nog applaudisseren moest die ooit terug op het Lisp staan hoor.
Mij niet gezien in dat geval.
Mij niet gezien in dat geval.