Stadion
Re: Stadion
Kunnen bepaalde supportersgroepen niet proberen in te gaan tegen de aanleg van een kunstgrasveld op het Lisp? Ik hoorde in een interview met LVT dat een hybride-veld in de toekomst misschien ook wel mogelijk kan zijn. Waarom kan dat niet al vanaf het begin?
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben heel content over het werk van LVT. Maar dat kunstgrasveld steekt mij echt enorm hard tegen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben heel content over het werk van LVT. Maar dat kunstgrasveld steekt mij echt enorm hard tegen.
Gedaan met vuurwerk en pyro´s...
Kost geld zo´n mat beschadigen
Kost geld zo´n mat beschadigen

Blij dat het lisp vernieuwd wordt, maar dat is het enige. Ik betreur het enorm dat de Lierse supporters definitief uit elkaar gescheurd worden. Geen feestdag hier, sorry.
Los van de emotie. Een stadje als lier is naar mijn bescheiden mening ook gewoon te klein voor twee voldragen clubs, twee stadions, twee jeugdwerkingen, enz. Raar dat niemand dit inziet, of wil inzien.
Los van de emotie. Een stadje als lier is naar mijn bescheiden mening ook gewoon te klein voor twee voldragen clubs, twee stadions, twee jeugdwerkingen, enz. Raar dat niemand dit inziet, of wil inzien.
Ivm het eerste deel: dat zat er al wel even aan te komen. Die weg die ingeslagen is kan men niet snel ongedaan maken.stakke wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 8:32 pmBlij dat het lisp vernieuwd wordt, maar dat is het enige. Ik betreur het enorm dat de Lierse supporters definitief uit elkaar gescheurd worden. Geen feestdag hier, sorry.
Wat het tweede betreft: deels mee eens. Anderzijds kan competitie ook goed zijn he. Heb niet het idee dat de jeugdwerkingen het moeilijk hebben bijvoorbeeld. Integendeel.
Binnen een paar jaar zijn we weer heel wat wijzer.
- Justhomuch
2 verschillende visies, dus waarom zou dat niet kunnen dan?stakke wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 8:32 pmBlij dat het lisp vernieuwd wordt, maar dat is het enige. Ik betreur het enorm dat de Lierse supporters definitief uit elkaar gescheurd worden. Geen feestdag hier, sorry.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
BT is er ook niet over te spreken denk ikTV2002 wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 7:57 pmKunnen bepaalde supportersgroepen niet proberen in te gaan tegen de aanleg van een kunstgrasveld op het Lisp? Ik hoorde in een interview met LVT dat een hybride-veld in de toekomst misschien ook wel mogelijk kan zijn. Waarom kan dat niet al vanaf het begin?
Wij komen áltijd terug!
Omdat Lier nu eenmaal niet Londen of Turijn is, en je die luxe niet hebt. En omdat die twee visies, met hun nadruk op het klsk erfgoed, lokale verankering en jeugdwerking,minder verschillend zijn dan men ons wil doen geloven.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 8:44 pm2 verschillende visies, dus waarom zou dat niet kunnen dan?stakke wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 8:32 pmBlij dat het lisp vernieuwd wordt, maar dat is het enige. Ik betreur het enorm dat de Lierse supporters definitief uit elkaar gescheurd worden. Geen feestdag hier, sorry.
-
Ik lees in de reacties dat zij en het sv betrokken zijn in de gesprekken. En toch lees ik dan ook dat zij niet op de hoogte waren hierover.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 8:45 pmBT is er ook niet over te spreken denk ikTV2002 wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 7:57 pmKunnen bepaalde supportersgroepen niet proberen in te gaan tegen de aanleg van een kunstgrasveld op het Lisp? Ik hoorde in een interview met LVT dat een hybride-veld in de toekomst misschien ook wel mogelijk kan zijn. Waarom kan dat niet al vanaf het begin?
Dan vraag ik mij wel af hoe "hard" zij betrokken worden.
Deel uw mening Stakke...stakke wrote: ↑Mon Dec 20, 2021 8:32 pmBlij dat het lisp vernieuwd wordt, maar dat is het enige. Ik betreur het enorm dat de Lierse supporters definitief uit elkaar gescheurd worden. Geen feestdag hier, sorry.
Niet blijven hangen in 't verleden heren. Win je niks mee. Alle focus en energie op wat komt.