Stadion
- Justhomuch
Re: Stadion
Straf dat mensen op sociale media zelfs daar negatief over kunnen doen. Ik ben daar oprecht heel blij mee. Kon op de berg quasi nooit deftig de uitsupporters zien. En effectief een stuk veilig dit.
Hopelijk over heel de breedte van het stuk achter de goal.
Hopelijk over heel de breedte van het stuk achter de goal.
Ik denk dat de negativiteit zich vooral situeert rondom de perceptie dat er blijkbaar voor alles geld is behalve de sportieve versterking van de ploeg.
En ergens begrijp ik de rudimentaire redenatie wel van " wat ben je met een mooi stadion/lichtinstallatie/kleedkamer als je zakt naar 1 amateur".
Om dit alles rendabel te maken en vooral te houden is professioneel voetbal - ook al is het 1B - een absolute noodzaak.
Momenteel zijn we nog altijd geen stabiele waarde in het profvoetbal.
Wordt inderdaad over de volledige breedte van het veld. Van de oude Business blijft alleen het stukje naast tribune 1 staan.
dat wordt gerenoveerd en opnieuw ingericht als commando center voor de veiligheidsdiensten (zitten nu in blauwe container op de O-vakken tribune 2).
Ik ben uiteraard zeer blij met de investeringen in het stadion, maar begrijp ook de kritiek, omwille van een gebrek aan investeringen in het sportieve.
Hopelijk kan er voor volgend seizoen een deftige kern samengesteld worden zodat we opnieuw voor een Top6 plaats kunnen strijden, iets dat dit seizoen totaal mislukt is.
Ja oke zeker waar die versterkingen voor top 6, maar we moeten ons eerst redden nu en daar’zijn we nog belange niet.Mark wrote: ↑Thu Feb 01, 2024 11:40 amWordt inderdaad over de volledige breedte van het veld. Van de oude Business blijft alleen het stukje naast tribune 1 staan.
dat wordt gerenoveerd en opnieuw ingericht als commando center voor de veiligheidsdiensten (zitten nu in blauwe container op de O-vakken tribune 2).
Ik ben uiteraard zeer blij met de investeringen in het stadion, maar begrijp ook de kritiek, omwille van een gebrek aan investeringen in het sportieve.
Hopelijk kan er voor volgend seizoen een deftige kern samengesteld worden zodat we opnieuw voor een Top6 plaats kunnen strijden, iets dat dit seizoen totaal mislukt is.
Altijd een dubbeltje op zijn kant. Maar ik snap de keuze voor de extra sportieve investeringen wel.
Wat ben je met een goeie kern, maar met embarmelijke infrastructuur? Als je spelers voor langere tijd aan de club wilt verbinden heb je echt wel de nodige infrastructuur en accomodatie nodig. Het is nu eenmaal een lastig seizoen, maar ik denk ook wel dat deze kern oprecht beter moet kunnen dan de plek waar we nu staan. 50% van onze wedstrijden eindigen we overigens ook met minstens één man minder dan de tegenstander, dat bepaalt op dit moment ook heel veel van ons seizoen. Deels heb je dat in de hand, maar deels ook weer niet. En wat je zelf in de hand hebt mbt de rode kaarten is natuurlijk ook kwaliteit en die ontbreekt op dit moment.
Wat ben je met een goeie kern, maar met embarmelijke infrastructuur? Als je spelers voor langere tijd aan de club wilt verbinden heb je echt wel de nodige infrastructuur en accomodatie nodig. Het is nu eenmaal een lastig seizoen, maar ik denk ook wel dat deze kern oprecht beter moet kunnen dan de plek waar we nu staan. 50% van onze wedstrijden eindigen we overigens ook met minstens één man minder dan de tegenstander, dat bepaalt op dit moment ook heel veel van ons seizoen. Deels heb je dat in de hand, maar deels ook weer niet. En wat je zelf in de hand hebt mbt de rode kaarten is natuurlijk ook kwaliteit en die ontbreekt op dit moment.
Deze kern is te zwak om hoger te eindigen dan plek 12!!! Ik voorspelde het al vanaf de start van de competitie nl plek tussen 12-16. Zeven basisspelers die vertrokken+het uitvallen van PDS. Degene die kwamen hadden een jaar niet gespeelt, zaten zonder club, blessuregevoelig..Spelers als Cools-Schouterden die over hun top zijn. Begin dan maar eens een elftal samen te stellen mensen! Blij mogen zijn dat men op de 14 stek kan eindigen en hopen dat LVT en co eindelijk voor de spiegel gaan staan en vooral conclusies trekken uit 6 jaar neen 5 jaar sportief wanbeleid.
Zag laatst een foto opduiken van iets waarvan ik denk dat het de ruwbouw is van de tribune. Toevallig iemand recent nog aan het stadion gepasseerd? Hoe lopen de werken?
- Justhomuch
Nieuwe tribune begint vorm te krijgen, net fotos op de website (media) gechecked, wordt precies veel hoger dan ik in gedachten had.
Wij komen áltijd terug!
Gaat tof zijn om van den berg terug de uitsupporters te zien. Gaat goed zijn voor de sfeer.
Ik neem aan dat de plaats waar ze nu zitten gesloten gaat blijven?
Ik neem aan dat de plaats waar ze nu zitten gesloten gaat blijven?