Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Het is een weekendje overslaan, maar dan zakken we af naar Rupel Boom.
Vermoedelijk een duel op het scherpst van de snee; gezien de bitsigheid omwille van de vele transfers die LK verricht heeft uit het kamp van Rupel Boom. Het wordt hoe dan ook een boeiende verplaatsing.
Wie zakt er hier af? En wat is jullie visie op de match?
Jammer dat we weer twee weken moeten wachten.
Vermoedelijk een duel op het scherpst van de snee; gezien de bitsigheid omwille van de vele transfers die LK verricht heeft uit het kamp van Rupel Boom. Het wordt hoe dan ook een boeiende verplaatsing.
Re: Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Wordt een moeilijke match niet aan twijfelen de voorgeschiedenis weet je wel. Ze zullen daar dubbel gemotiveerd zijn en het zal zaak zijn om vanaf minuut één scherp te staan niet zoals sommigen andere duels of het wordt pak voor de broek krijgen. Bovendien hebben ze vandaag gewonnen bij Knokke met 0-1 en dus kunnen zij de kat uit de boom kijken en op de counter speculeren! Ze zijn zo goed als gered. Mss dat ik voor de éérste keer is afzak zal afhangen hoe ver het met de verhuis staat!KRKN wrote: ↑Sun Feb 24, 2019 4:47 pmHet is een weekendje overslaan, maar dan zakken we af naar Rupel Boom.
Ik denk wel dat ze er echt nog voor willen gaan. Ik gok op een lastige match maar denk wel dat we op het nippertje zullen winnen. We recupereren in iedergeval Vermeiren.ozzy105 wrote: ↑Sun Feb 24, 2019 7:16 pmWordt een moeilijke match niet aan twijfelen de voorgeschiedenis weet je wel. Ze zullen daar dubbel gemotiveerd zijn en het zal zaak zijn om vanaf minuut één scherp te staan niet zoals sommigen andere duels of het wordt pak voor de broek krijgen. Bovendien hebben ze vandaag gewonnen bij Knokke met 0-1 en dus kunnen zij de kat uit de boom kijken en op de counter speculeren! Ze zijn zo goed als gered. Mss dat ik voor de éérste keer is afzak zal afhangen hoe ver het met de verhuis staat!KRKN wrote: ↑Sun Feb 24, 2019 4:47 pmHet is een weekendje overslaan, maar dan zakken we af naar Rupel Boom.
Trouwens: met of zonder Yoni is een weremd van verschil. Is me tegen Oudenaarde nog maar eens opgevallen.
Ik denk dat ik trouwens nog eens afzak. Altijd wat gemengde gevoelens bij zo'n zondagnamiddagmatch maar ik denk dat er wel wat volk en sfeer zal zijn. En daarenboven hebben ze m'n stemgeluid ginds nodig
Vermeiren meteen terug in de ploeg droppen of niet?

Vermeiren meteen terug in de ploeg droppen of niet?
Vermeiren-Marvin en op de flank Bernier zou vonken moeten geven.
Uit dat interview met Kuylaars leid ik af dat ze eerder wat verdedigender gaan proberen spelen. Dat zint me niet echt, omdat dat dat niet onze sterkste kant is.
Anyway: ik denk dat het een grimmige match kan worden, en dat is altijd plezant

Enig idee hoeveel plaatsen er voor ons zijn daar?
ruim voldoende dacht 1000 tot 1500.
Oefenmatch tegen turnhout 1-1. Niet al te best natuurlijk.
-
Waarom is de match pas volgende week eigenlijk?