Lierse Kempenzonen - Seraing Utd [19-01-2019]
Lierse Kempenzonen - Seraing Utd [19-01-2019]
Zaterdag krijgen we op 't Lisp bezoek van Seraing, dat gisteren met het kleinste verschil won van Dessel.
Wat mij betreft zijn de drie punten een must. Je moet dit soort wedstrijden - zeker thuis - winnen als je voor die top 4 wilt gaan. Seraing staat 12e en zou dus op papier een stuk zwakker moeten zijn.
Hopelijk kunnen we wat namen recupereren uit de ziekenboeg.
Wat mij betreft zijn de drie punten een must. Je moet dit soort wedstrijden - zeker thuis - winnen als je voor die top 4 wilt gaan. Seraing staat 12e en zou dus op papier een stuk zwakker moeten zijn.
Hopelijk kunnen we wat namen recupereren uit de ziekenboeg.
Re: Lierse Kempenzonen - Seraing Utd [19-01-2019]
Marvin gaat ze opeten. Drie punten aub, en niet meer van die individuele flaters.
Ik hoop dat we Yoni recupereren. Wereld van verschil.
Ik hoop dat we Yoni recupereren. Wereld van verschil.
Last edited by Eric on Mon Jan 14, 2019 7:32 pm, edited 1 time in total.
Ik zak af! Marvin die hopelijk hongerig gaat willen zijn om te bevestigen. Ik zie het zitten. Drie punten, niks meer, niks minder.
Eens niet op achterstand komen mag trouwens ook.
Eens niet op achterstand komen mag trouwens ook.
Een 6 op 6 thuis Seraing en uit Knokke is een must! Het is van moetes nu het laatste deel van de competitie is aangebroken!
Als je een fitte ploeg hebt kan je nu toch wel wat namen droppen, zeker voor deze competitie.
Vooraan heb je met Vermeiren en Ogunjimi (ja, ik weet het, ik ga snel overstag, maar ik vond hem echt sterk tegen Dender) twee stevige spitsen die normaal gezien niet al teveel kansen nodig hebben en die een bal kunnen bijhouden.
Met Buyens daarachter heb je iemand die veel ballen kan recupereren en bovendien ook nog eens voor de nodige goals kan zorgen. Een beetje traag soms, maar hoe hij de heenronde afsluit was uitstekend.
Achteraan heb ik Smolders nog niet echt kunnen beoordelen. Ik vond niet dat we superveel weggaven, ondanks dat we met 3 verdedigers speelden. Tegen een zwakkere ploeg zoals Seraing mag dat wat mij betreft nog eens. Al moet je dan - vind ik - wel meer kunnen creëeren als afgelopen match.
Ik hoop oprecht dat de ticketactie een succes wordt. Wie is er hier nog aanwezig?
Vooraan heb je met Vermeiren en Ogunjimi (ja, ik weet het, ik ga snel overstag, maar ik vond hem echt sterk tegen Dender) twee stevige spitsen die normaal gezien niet al teveel kansen nodig hebben en die een bal kunnen bijhouden.
Met Buyens daarachter heb je iemand die veel ballen kan recupereren en bovendien ook nog eens voor de nodige goals kan zorgen. Een beetje traag soms, maar hoe hij de heenronde afsluit was uitstekend.
Achteraan heb ik Smolders nog niet echt kunnen beoordelen. Ik vond niet dat we superveel weggaven, ondanks dat we met 3 verdedigers speelden. Tegen een zwakkere ploeg zoals Seraing mag dat wat mij betreft nog eens. Al moet je dan - vind ik - wel meer kunnen creëeren als afgelopen match.
Ik hoop oprecht dat de ticketactie een succes wordt. Wie is er hier nog aanwezig?
Voor zij die - net zoals mij - problemen hadden met de ticketactie: bij de code dient alleen de S van Seraing met hoofdletter geschreven te worden. Daarna macheert het prima.
Heb er iemand een plezier mee kunnen doen. Iemand die vorig jaar regelmatig eens kwam piepen maar dit jaar nog niet op het Lisp te vinden was. Smaakt hopelijk naar meer.
Voorlopig zijn we al met 5 van m’n hoop.
Heb er iemand een plezier mee kunnen doen. Iemand die vorig jaar regelmatig eens kwam piepen maar dit jaar nog niet op het Lisp te vinden was. Smaakt hopelijk naar meer.
Voorlopig zijn we al met 5 van m’n hoop.
Wss iets voor volgend jaar momenteel zitten we met een verhuis in het vooruitzicht .. nog veel zaken te doen schilderen,behangen,tuin aanleggen in de nieuwe woonst, hier stilaan het huis wat opsmukken voor verkoop enz kruipt enorm veel tijd in!
Tzou tof zijn om na al die tijd u terug te mogen verwelkomen

Het wordt zaterdag bitterkoud. Net zoals tegen Thes trouwens, de match met de vorige ticketactie (die nog steeds niet van een leien dakje loopt). Hopelijk jaagt dat niet teveel mensen weg en staat het wat goeie sfeer niet in de weg.
Ik ben benieuwd naar de selectie voor morgen. Ik hoop dat we toch wat volk kunnen recupereren.
Iemand een idee of die gast van Antwerp fit is?
Iemand een idee of die gast van Antwerp fit is?