Patro Eisden - Lierse [03-11-2024]
Patro Eisden - Lierse [03-11-2024]
Komende zondag naar Patro. Een hele moeilijke opdracht, zeker omdat ze vol vertrouwen zitten na de stunt tegen Charleroi.
Wie zakt er af?
Wie zakt er af?
Re: Patro Eisden - Lierse [03-11-2024]
Yep ik zak af maar met slecht voorgevoel eigenlijk !
- Justhomuch
Ik heb ook een skecht voorgevoel, Patro in vorm, en wij niet.
Wij komen áltijd terug!
Denk niet dat we daar iets kunnen rapen, zal 3de nederlaag op rij worden in de competitie, waardoor we nog wat verder zullen weg zakken.
Hopelijk recupereren we Kireev snel want die missen we echt. En voor De Schrijver zal er toch een vervanger moeten komen.
Hopelijk recupereren we Kireev snel want die missen we echt. En voor De Schrijver zal er toch een vervanger moeten komen.
2.. maar kierev zal nog wel 2 weken zijn trainer wil hem topfit . Dacosta trok goed zijn plan tegen toch eerste klasser. Maar idd pieter moet vervangen worden .
- Justhomuch
Matchday! Ideaal moment om terug aan te knopen, komaan jongens!
Wij komen áltijd terug!
Hoor net sow en daquin ook out zijn !
Hoor net sow en daquin ook out zijn !
Vallen als vliegen en dan heb je nog een dunne kern... Daguin-Sow-PDS-Kireev dat kan al tellen net de vier spelers die onmisbaar zijn! Gelukkig heeft geel-zwart al 13 punten ! Bij weer verlies toch al maar naar beneden kijken want oa Seraing, Lokeren-Temse en nog een paar beginnen punten te pakken! Met het driepunten systeem kan het snel gaan.
Amai da ga weer plezant worden..
Denk aan mij daar in de koude.
Denk aan mij daar in de koude.