Lierse K. - Francs Borains [02-03-2024]
Lierse K. - Francs Borains [02-03-2024]
Komende zaterdag ontvangen we Francs Borains in een levensbelangrijk thuisduel tegen de ploeg die net van Zulte gewonnen heeft.
Wie zakt er af?
Wie zakt er af?
Re: Lierse K. - Francs Borains [02-03-2024]
Dit wordt waarschijnlijk de enige thuiswedstrijd die ik niet kan zien in het stadion, wegens een oog operatie op vrijdag.
Heb gisteren Francs Borains tegen Zulte gezien. Geef ons weinig kans om dit winnend af te sluiten.
En dan wordt het echt heel moeilijk om er in te blijven, met een uitwedstrijd naar Beerschot kom je dan op een nul op 6 (op 9 met Patro erbij) dan sta je gegarandeerd op de voorlaatste plaats!
Amateurvoetbal met een nieuwe uit tribune ?
Heb gisteren Francs Borains tegen Zulte gezien. Geef ons weinig kans om dit winnend af te sluiten.
En dan wordt het echt heel moeilijk om er in te blijven, met een uitwedstrijd naar Beerschot kom je dan op een nul op 6 (op 9 met Patro erbij) dan sta je gegarandeerd op de voorlaatste plaats!
Seraing en Standard moeten ook nog altijd eerst punten pakken voor ze over ons springen he ...
- Justhomuch
Elke match moet gespeeld worden he Mark, we hebben ook al wel van Patro kunnen winnenMark wrote: ↑Mon Feb 26, 2024 8:55 amDit wordt waarschijnlijk de enige thuiswedstrijd die ik niet kan zien in het stadion, wegens een oog operatie op vrijdag.

Wij komen áltijd terug!
SL16 zal wel achter ons blijven maar Seraing pakt wel punten, staan nu al 1 punt dichter dan vorige speeldag.
Programma Seraing:
FC Seraing - Patro Eisden MM
FC Seraing - SK Beveren
Club Brugge NXT - FC Seraing
FC Seraing - KV Oostende
Lommel SK - FC Seraing
Standard 16 FC - FC Seraing
FC Seraing - KMSK Deinze
Als SL16 zeker is van degradatie, voorlaatste speeldag, en KMSK Deinze zeker van promotie (1ste of 2de) op laatste speeldag kunnen ze daar een 6 op 6 halen.
Wordt vlgs mij toch echt wel spannend
Programma Seraing:
FC Seraing - SK Beveren
FC Seraing - KV Oostende
Lommel SK - FC Seraing
FC Seraing - KMSK Deinze
Als SL16 zeker is van degradatie, voorlaatste speeldag, en KMSK Deinze zeker van promotie (1ste of 2de) op laatste speeldag kunnen ze daar een 6 op 6 halen.
Ik vrees dat geel-zwart voorlaatste eindigt en SL laatste. Lierse zal volgens mij nog een punt of 10 moeten pakken om de degradatie te ontlopen. volgt er een degradatie zal dit voor mij geen verrassing zijn integendeel zelfs. Remember onze voorspelling van enkele jaren terug Mark,met zulk kleine budget-transferbeleid blijf je het niet redden, 1B wordt sterker met de jaren. Dit seizoen doet mij denken aan 2019-2020 toen we ook 3 trainers hadden en op een degradatieplaats stonden gelukkig bij wijze van spreken was er corona of men had wss een reeks lager tegen LL mogen gaan shotten! Over de match zelf tegen FB het wordt zeer moeilijk, slikken weinig goals en bezitten een paar goede,snelle aanvallers vooral Kadiri. Ik hoop op winst maar vrees verlies. tegen FB op achterstand komen is cash betalen maar wetende dat je gemiddeld 2 tegengoals per match krijgt.....Mark wrote: ↑Mon Feb 26, 2024 10:52 amSL16 zal wel achter ons blijven maar Seraing pakt wel punten, staan nu al 1 punt dichter dan vorige speeldag.
Programma Seraing:
FC Seraing - SK Beveren
FC Seraing - KV Oostende
Lommel SK - FC Seraing
FC Seraing - KMSK Deinze
De stress begint. Bweuhk.
- Justhomuch
Aanwezig, tegen de ratten zit ik in de bergen.
Wij komen áltijd terug!
We gaan dat gewoon fixen gasten. C'mon!