Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]
Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]
Na de tik tegen Lommel te hebben moeten incasseren moeten we thuis volop aan de bak tegen WB. Abohouders kunnen gratis iemand uitnodigen.
Wij zakken al met ne man of 10 af, normaal gezien.
Wij zakken al met ne man of 10 af, normaal gezien.
Re: Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]
Aanwezig. Hopen op geen afgang want neem wat schoonfamilie mee, NAC supporters.
- Justhomuch
Had hier graag bij geweest maar met congé dan.
Brigata Trenta had ook een pre match party aan de Wimbledon, ideaal om uw schoonfamilie in de Lierse sfeer onder te dompelen
Brigata Trenta had ook een pre match party aan de Wimbledon, ideaal om uw schoonfamilie in de Lierse sfeer onder te dompelen

Wij komen áltijd terug!
Zijn de loketten voor de match gewoon open?
Ivm Covid Safe Ticket: met een zelf afgedrukte PDF van op mijngezondheid.be gaat wel lukken zeker? Zolang er maar een barcode opstaat?
Ivm Covid Safe Ticket: met een zelf afgedrukte PDF van op mijngezondheid.be gaat wel lukken zeker? Zolang er maar een barcode opstaat?
Normaal wel. Maar mijne maat was tegen rwdm ook aant sukkelen met een afgedrukt blad waarbij we het advies kregen om toch best via de app te laten scannen. Was met een sneltest, geen vaccinatie
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik hoop toch op de om en beide 4000 Lierse-supporters vrijdag. Hopelijk brengt WB nog wat volk mee ook om er een leuke avond van te maken.
En ze voorspellen een perfect voetbalweertje
En ze voorspellen een perfect voetbalweertje

Mijne maat en ik nemen ook elk iemand mee.. Ne Anderlecht supporter en ene die gewoon komt om wa sfeer en bier op te nemen 
Ik hoop zo hard dat zowel spelers als wij supporters er een serieuze lap op geven. Dit is een perfect moment voor wat klantenbinding te doen.

Ik hoop zo hard dat zowel spelers als wij supporters er een serieuze lap op geven. Dit is een perfect moment voor wat klantenbinding te doen.