Lommel - Lierse K. [19-09-2021]
Lommel - Lierse K. [19-09-2021]
Met de schitterende overwinning tegen RWDM trekken we volgende week naar Lommel. Tevens de eerste awayday die mogelijk is; jammer genoeg op een zondagavond.
Hoe schatten jullie onze kansen in? En zakt er iemand af?
Hoe schatten jullie onze kansen in? En zakt er iemand af?
Re: Lommel - Lierse K. [19-09-2021]
Heel benieuwd naar deze! Een zes op zes zou wonderen doen, en dat tegen een oef die ik net zoals RWDM een beetje zie als rechtstreekse concurrent.
Speelt Lommel zoals tegen Virton hangen ze, achteraan te pakken op de counter! Verwacht een gebeten Lommel en Seiko toch maar in het oog houden begrijp niet why hij op Virton niet starte blunder van hun trainer!
Lijkt me een team dat, net zoals Virton, binnen een maand een stuk sterker gaat zijn. Nu punten pakken is dan ook een bonus die een welkome buffer kan vormen.
Uiteraard van de partij, zoals elke wedstrijd. Weet al van enkele supportersclubs dat er extra bussen ingelegd worden. Ik verwacht een goed gevoeld uitvak voor deze eerste away.
Over de ploeg: niets veranderen. Hopelijk is Hakim fit, anders tsja.. zaterdag kwam ook eerst Maesen, maar dan kunnen we beter met 10 spelen. Naessens maar gewoon gooien dan.
Over de ploeg: niets veranderen. Hopelijk is Hakim fit, anders tsja.. zaterdag kwam ook eerst Maesen, maar dan kunnen we beter met 10 spelen. Naessens maar gewoon gooien dan.
Voordeel dat je nu hebt er kunnen er 4-5 een goal meepikken en op vrijetrappen-hoekschoppen levensgevaarlijk... Verwacht een gesloten match en Lommel dat gevaarlijke situaties zoals beschreven zal trachten te vermijden!
Ongeloofelijk die regeling met buscombi.. Ik woon in Limburg en Lommel is maar half uurtje rijden voor mij.. Weet iemand of het mogelijk is om op 1 of andere bus nog mee op te stappen?? Liefst zo dicht mogelijk bij Limburg dan..
Ik vrees daar een beetje voor eerlijkgezegd. Heb wel al meegemaakt dat (met combi) mensen heen meerijden maar terug dan gewoon erin slagen te vertrekken omdat ze vlakbij wonen.
Ik popel nu al voor deze match! Goei voorgevoel bij. Hopelijk kunnen we de blessureboeg lang genoeg zo beperkt mogelijk houden.
Gewoon met dezelfde elf aantreden als vorige keer, lijkt me?
Gewoon met dezelfde elf aantreden als vorige keer, lijkt me?
Niet van de partij in Lommel maandag terug werken
. Dus 5 uur op staan. Lommel speelt deze week crocky cup.dus minder rust, kan in ons voordeel zijn !