Union - Lierse K [05-02-2021]
Union - Lierse K [05-02-2021]
Vrijdag mogen we de speeldag aftrappen tegen leider Union. Een moeilijke opgave tegen een ploeg die er toch wel met kop en schouders bovenuit steekt.
Hoe zouden jullie het aanpakken?
Hoe zouden jullie het aanpakken?
Re: Union - Lierse K [05-02-2021]
Heel verdedigend echt blok zetten achteraan. Zou opteren Scott santermans, gillekens centraal achteraan , swinnen net ervoor.
-
Zou inderdaad ook heel verdedigend spelen en allach in de ploeg zetten. Dat die in westerlo er niet in stond daar snap ik niets.
Scott erin, inderdaad. Voor Jellert. We gaan betonvoetbal moeten brengen. Spel vaak stil laten leggen, tempo eruit halen,..
Eigenlijk zoals we vorige match het eerste halfuur OK deden tot opeens de deur wagenwijd openging

En vooral ook niet vergeten dat ze tot minuut 94 tot het gaatje zijn moeten gaan om dinsdag de bekeroverwinning tegen moeskroen te pakken.Eric wrote: ↑Wed Feb 03, 2021 6:57 pmScott erin, inderdaad. Voor Jellert. We gaan betonvoetbal moeten brengen. Spel vaak stil laten leggen, tempo eruit halen,..
Eigenlijk zoals we vorige match het eerste halfuur OK deden tot opeens de deur wagenwijd opengingIk heb er niet veel vertrouwen in. Maar kijk, dat had ik destijds tegen Seraing ook totaal niet.
Vermoeidheid kan zeker een rol spelen vrijdag bij Union. 't zal zaak zijn om in het begin, waar ze volgens mij snel druk gaan zetten op ons, de deur dicht te houden. Naar het einde van die match toe gaat bij hen de vermoeidheid hoe dan ook meespelen.
- Justhomuch
We kunnen wel speculeren over vermoeidheid, ik denk dat we hier niet de punten moeten gaan rapen hoewel ik men een puntje al heel blij zou zijn.
Wij komen áltijd terug!
Klopt, maar het is meer dan ooit de moment om daar in de huidige situatie punten te kunnen rapen. Een volledig fit Union maakt ons af.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 04, 2021 9:46 amWe kunnen wel speculeren over vermoeidheid, ik denk dat we hier niet de punten moeten gaan rapen hoewel ik men een puntje al heel blij zou zijn.
Maar niet vergeten, zaterdag heel zware match op RWDM(veld), drie dagen later tot minuut 94 moeten knokken tegen Moeskroen, drie dagen later krijgen ze ons over de vloer. Ik zie wel mogelijkheden, maar dan moeten we lang genoeg de 0 kunnen houden waardoor ze veel krachten gaan verliezen omdat ze zelf vroeg op voorsprong gaan willen komen en dus gaan drukken.
Dat is een beetje het wedstrijdbeeld dat ik nu voor ogen heb.
Met andere woorden: niet zo ermbarmelijk de match aanvangen als tegen Westerlo. Anders zijn we een vogel voor de kat.Yentl1992 wrote: ↑Thu Feb 04, 2021 10:59 amKlopt, maar het is meer dan ooit de moment om daar in de huidige situatie punten te kunnen rapen. Een volledig fit Union maakt ons af.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 04, 2021 9:46 amWe kunnen wel speculeren over vermoeidheid, ik denk dat we hier niet de punten moeten gaan rapen hoewel ik men een puntje al heel blij zou zijn.
Maar niet vergeten, zaterdag heel zware match op RWDM(veld), drie dagen later tot minuut 94 moeten knokken tegen Moeskroen, drie dagen later krijgen ze ons over de vloer. Ik zie wel mogelijkheden, maar dan moeten we lang genoeg de 0 kunnen houden waardoor ze veel krachten gaan verliezen omdat ze zelf vroeg op voorsprong gaan willen komen en dus gaan drukken.
Dat is een beetje het wedstrijdbeeld dat ik nu voor ogen heb.
- Justhomuch
Ik hoop dat TVI eens op het forum heeft gekeken hier, want bij zijn opstelling heb ik ELKE keer vragen.
Wij komen áltijd terug!
Ik vrees ervoorJusthomuch wrote: ↑Fri Feb 05, 2021 9:40 amIk hoop dat TVI eens op het forum heeft gekeken hier, want bij zijn opstelling heb ik ELKE keer vragen.

Hij heeft trouwens één of andere vete met Mazzu. Iemand daar meer info over?