Heist - Lierse Kempenzonen [07-03-2020]
Heist - Lierse Kempenzonen [07-03-2020]
Komend weekend moeten we niet ver: de derby tegen Heist is dit jaar van erg groot belang.
Na winst tegen Thes moet het in de kopkes toch al iets beter zitten lijkt me. Heist speelt wel een uiterst goed seizoen en staat op de derde plaats. Het wordt een spannende avond.
Wie is aanwezig? Ik was er vorig jaar en herinner me dat quasi iedereen gewoon langs het veld moest staan. Kon bijzonder weinig zien.
Na winst tegen Thes moet het in de kopkes toch al iets beter zitten lijkt me. Heist speelt wel een uiterst goed seizoen en staat op de derde plaats. Het wordt een spannende avond.
Wie is aanwezig? Ik was er vorig jaar en herinner me dat quasi iedereen gewoon langs het veld moest staan. Kon bijzonder weinig zien.
- Justhomuch
Re: Heist - Lierse Kempenzonen [07-03-2020]
Eerste away dit seizoen voor mij!
Wij komen áltijd terug!
Winst is een must en hopen dat La Lou uit bij Tubeke een ferme steek laat vallen … benieuwd ook of Smolders fit geraakt voor deze wedstrijd!
-
Hopelijk geen problemen daar zoals vorig jaar.
- Justhomuch
Jep! Allach opt einde geblesseerd van’t veld.
Wij komen áltijd terug!
Ik reis mee af ! Vorig jaar niet geweest wat was er toen ?
Vraag me vooral af wie we in de spits gaan zetten. We recupereren Allegria normaal gezien?
Die mag het net toch wel eens doen trillen. Tzou een uitstekende moment zijn.
Die mag het net toch wel eens doen trillen. Tzou een uitstekende moment zijn.
Tja vooraan is het eigenlijk allemaal zelfde niveau ongeacht wie de spits is ! Wat mij meer zorgen geeft dat Smolders maar dit geraakt !