Lierse K. - Deinze [04-02-2022]
Re: Lierse K. - Deinze [04-02-2022]
Wat heeft dit er nu mee te maken? Jij ziet toch ook welke fratsen TVI al pleegde dit seizoen en met een degelijke kern die hij nu wel heeft. Met deze trainer ga je altijd tegen degradatie spelen. Een trainer die altijd begint met 1 spits, niet zelden rare wissels doet, vaak ook te laat in een match. Die speelt om niet te verliezen. Hoeveel supporters zouden er nog achter VI staan denk je ? Wss allemaal supporters die er niks van kennen.Fiero67 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 6:48 pmOzzy, kan je mij in een PB eens al uw persoonlijke gegevens doorgeven,aub?
Dan kan ik die bezorgen aan het bestuur. Want zo een eminente voetbalkenner als jij mag niet ontbreken in de technische staff.
Wat zeg ik: je zou zelfs hoofdtrainer moeten worden, jouw kennis en inzicht vanachter de TV mag niet onbenut blijven. Zeker niet als we zo snel mogelijk naar 1e willen.
Dus graag per kerende jouw CV met credentials. Dank.
Ik ben ervan overtuigd dat met jou aan het roer:ozzy105 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 7:06 pmWat heeft dit er nu mee te maken? Jij ziet toch ook welke fratsen TVI al pleegde dit seizoen en met een degelijke kern die hij nu wel heeft. Met deze trainer ga je altijd tegen degradatie spelen. Een trainer die altijd begint met 1 spits, niet zelden rare wissels doet, vaak ook te laat in een match. Die speelt om niet te verliezen. Hoeveel supporters zouden er nog achter VI staan denk je ? Wss allemaal supporters die er niks van kennen.
_ Teunckens nooit meer over een bal stampt
_ Abdalla vast en zeker goed in de box gaat aangespeeld worden
_ wissels al vanaf minuut 60 gaan gebeuren, met een korte opwarming en vooarl de juiste wissels
_ de Schuer qua snelheid plots Usain Bolt wordt
_ ons budget verdriedubbeld
_ de tegenstander nooit anticipeert
Alle gekheid op een stokje: neen, TVI is niet de beste trainer die er is en veel is voor verbetering vatbaar. Maar, man, plaats aub alles toch een beetje binnen het juiste perspectief.
Jij vind ongetwijfeld Wim De Decker een super trainer.
Idd, een ploeg zoals Deinze met spelers zoals Challouk, Abrahams, De Belder, Mertens,...
Met zo een ploeg gaat die los kampioen spelen.
Maar wacht... hoeveel punten hebben die???
Idd, een ploeg zoals Deinze met spelers zoals Challouk, Abrahams, De Belder, Mertens,...
Met zo een ploeg gaat die los kampioen spelen.
Maar wacht... hoeveel punten hebben die???
Klopt.
En ookal ben ik alles behalve een TVI fan (zijn wissels gisteren waren weer van een bedenkelijk niveau),;deinze heeft, gezien hun budget, meer reden om WDD buiten te gooien dan wij Tom.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Echt dat ventje... zou die in't echt ook zo irritant zijn?Fiero67 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 6:48 pmOzzy, kan je mij in een PB eens al uw persoonlijke gegevens doorgeven,aub?
Dan kan ik die bezorgen aan het bestuur. Want zo een eminente voetbalkenner als jij mag niet ontbreken in de technische staff.
Wat zeg ik: je zou zelfs hoofdtrainer moeten worden, jouw kennis en inzicht vanachter de TV mag niet onbenut blijven. Zeker niet als we zo snel mogelijk naar 1e willen.
Wij komen áltijd terug!
Ik denk dat wel.Justhomuch wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 9:46 pmEcht dat ventje... zou die in't echt ook zo irritant zijn?Fiero67 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 6:48 pmOzzy, kan je mij in een PB eens al uw persoonlijke gegevens doorgeven,aub?
Dat zit in uw natuur om zo zwartgallig te zijn en zo oeverloos hetzelfde te drammen.
Kunnen we gewoon met zijn allen Ozzy met al zen gezever bij op de foe lijst gooien?
Zo niet, stop met hem te quoten aub, mijn leven is veel beter sinds ik die quatsch niet meer moet aanzien.
Zo niet, stop met hem te quoten aub, mijn leven is veel beter sinds ik die quatsch niet meer moet aanzien.

Zo een fratsen zal Jarno idd ni doen want diene blijft gewoon op zijn lijn staanozzy105 wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 5:29 pmZulke fratsen zoals gisterenavond heb ik Jarno nog niet zien plegen hoor, al de matchen vergeten waar hij LK rechthoud en puntenwinst opleverde? Op WB bv ben er nog enkele vergeten... De laatste maanden had hij nogal een verdediging voor zich lol... Hopen maar dat het bij Teunkens 1 zwakke match blijft maar daar durf ik niks op verwedden hoor en beter dan De Smet zal hij nog moeten bewijzen! Wat gaat VI doen wanneer hij nog zulke prestaties gaat afleveren? Terug De Smet in doel?KRKN wrote: ↑Sat Feb 05, 2022 5:14 pmIk vind het ook nog te vroeg om Teunckens echt de boeman toe te wijzen. Akkoord, die misser ging er los over en had ons de punten kunnen kosten, evenals dat twijfelachtig momentje met het doelkader. Vorige matchen echter ons dik in de match gehouden. Zou zeker niet aan hem gaan twijfelen.
Zeggen dat De Smet ons geen punten gekost heeft is toch moedwillig een match of 5 vergeten denk ik. En dat zeg ik niet om venijnig te doen naar Jarno; 't Is nog een jonge keeper en ik hoop dat die nog stappen kan zetten, maar op dit moment vind ik 1B net iets te hoog gegrepen voor hem.

Gisteren was hij slecht maar vorige matchen goed,dus niet op 1 match oordelen.