Lierse K. - Dender [13-01-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Netzer
Re: Lierse K. - Dender [13-01-2023]

Post by Netzer » Thu Jan 18, 2024 7:01 am

Justhomuch wrote:
Wed Jan 17, 2024 9:35 pm
Ik geef LVT 100% gelijk, als ondernemer zijnde heb ik daar ook meer kaas van gegegen dan de doorsnee supporter denk ik dan.

Normaal reageer ik niet meer op zulke posts omdat het toch niet uithaalt, iedereen denkt er het zijne van.
Dat is nu net het probleem.
Wij hebben geen "ondernemer" nodig, maar iemand die sportief met deze club vooruit wil.
Iemand die deze club terug wil brengen daar waar ze thuis hoort.
Want daar betalen de mensen toch hun abonnement voor ? Om de ploeg te zien presteren, om ambitie te proeven, om trots te kunnen zijn op hun ploeg, om hun ploeg te zien strijden om opnieuw te promoveren.
Daar is allemaal weinig tot niets van te merken. Wij als supporters willen geen ondernemer zien, wij willen na al die jaren zo stilaan wel eens iets van resultaten zien. Op het veld, want daar moet het gebeuren. En daar is al jaren helemaal niets te zien, armoe troef zelfs.
Sorry Justho, met alle respect, maar daar hebben wij als supporters helemaal niets aan.
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Jan 18, 2024 8:54 am

Lisp-boy wrote:
Thu Jan 18, 2024 7:01 am
Justhomuch wrote:
Wed Jan 17, 2024 9:35 pm
Ik geef LVT 100% gelijk, als ondernemer zijnde heb ik daar ook meer kaas van gegegen dan de doorsnee supporter denk ik dan.

Normaal reageer ik niet meer op zulke posts omdat het toch niet uithaalt, iedereen denkt er het zijne van.
Dat is nu net het probleem.
Wij hebben geen "ondernemer" nodig, maar iemand die sportief met deze club vooruit wil.
Iemand die deze club terug wil brengen daar waar ze thuis hoort.
Want daar betalen de mensen toch hun abonnement voor ? Om de ploeg te zien presteren, om ambitie te proeven, om trots te kunnen zijn op hun ploeg, om hun ploeg te zien strijden om opnieuw te promoveren.
Daar is allemaal weinig tot niets van te merken. Wij als supporters willen geen ondernemer zien, wij willen na al die jaren zo stilaan wel eens iets van resultaten zien. Op het veld, want daar moet het gebeuren. En daar is al jaren helemaal niets te zien, armoe troef zelfs.
Sorry Justho, met alle respect, maar daar hebben wij als supporters helemaal niets aan.
Dit is een lange termijn visie he, op dit moment is er geen geld voor dure spelers, dit komt op termijn als de club zelfbedruipend wordt, maar daar zijn we atm nog niet, ik snap na al die jaren van wanbeleid, slechte prestaties, kortom kommer en kwel dat de supporters hogerop willen, maar ik heb er het volle vertrouwen in dat dit komt op den duur.

Eerst investeren in vastgoed (stadion, parking, jeugdterreinen erc). Daarna pas in het sportieve is eigenlijk een oerlogische en gezonde(ere) redenering dan veel te dure spelers kopen (nog geen zekerheid van te promoveren) en dan overkop te gaan en te zitten met een stadion dat niets waard is, want daar doet LVT het voor he, net zoals elke investeerder trouwens, er is geen enkele mens op aarde die in Lierse gaat investeren en zijn centen niet meer terug wilt zien.

Soms moet je ook door uw eigen sentiment zien, ik sta daar ook 90 min in de kou hoor, en ik vloek dan ook, maar ik zie wel waar we naartoe aan het bouwen zijn.

Waar ik het echter veel moeilijker mee heb is de communicatie en transparantie van het bestuur, en dat kost geen geld, dus dat excuus kunnen ze al niet gebruiken.
Wij komen áltijd terug!

esreil

Post by esreil » Thu Jan 18, 2024 10:04 am

Daar sluit ik me bij aan. Al snap ik wel dat het sentiment af en toe een sportief succesje verwacht ...
BTW, in een niet zo ver verleden hebben we die sportieve visionair WEL gehad he, we gingen een topclub in België worden, we gingen champions league spelen, ... en toen waren we failliet.
Geef dan maar de trage, gezonde manier van groeien waarin het wel essentieel is om stappen te blijven zetten, wat tot hiertoe toch elk jaar gebeurt, ook al zijn het niet altijd sportieve stappen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jan 18, 2024 5:32 pm

Sportief is men toch niet vooruit gegaan of zie ik dat verkeert? Buiten vorig seizoen is het huilen met de pet op geweest zowel thuis als op verplaatsing. Voetbal op amateuristisch niveau. Ik weet harde kritiek maar ook de realiteit wat sommigen toch zullen beamen wanneer we de geel-zwarte pet afzetten. ik denk en vrees dat zolang er geen mede investeerder of overname gebeurt men tevreden zal mogen zijn met gewoon in 1B te blijven zo zie ik het maar hopelijk zit ik er totaal naast wat al eens gebeurt.

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Fri Feb 02, 2024 1:25 pm

ozzy105 wrote:
Thu Jan 18, 2024 5:32 pm
Sportief is men toch niet vooruit gegaan of zie ik dat verkeert? Buiten vorig seizoen is het huilen met de pet op geweest zowel thuis als op verplaatsing. Voetbal op amateuristisch niveau. Ik weet harde kritiek maar ook de realiteit wat sommigen toch zullen beamen wanneer we de geel-zwarte pet afzetten. ik denk en vrees dat zolang er geen mede investeerder of overname gebeurt men tevreden zal mogen zijn met gewoon in 1B te blijven zo zie ik het maar hopelijk zit ik er totaal naast wat al eens gebeurt.
Er is gezien onze situatie ook helemaal geen probleem om in 1B te blijven de komende jaren. Hoe ge het ook draait of keert, onze club begint stilaan een modern statuut en uitstraling te krijgen en dat is van extreem groot belang voor potentiële investeerders en spelers waar we naar op zoek zijn. Ondanks dat het stadion qua fundamenten niet veranderd is, toont het toch al een stuk morderner met de ledverlichting zowel binnen als buiten het stadion. De parking en inkom is ook al een stuk beter geworden, dus ik blijf nog steeds van mening dat LVT het juiste aan het doen is. En dat is en zal altijd een mening blijven, bij iedereen. Het enige wat wel vast staat is dat degene die enkel de sportieve bril opzetten nog te hard in het verleden hangen en dat verleden noemt niet voor niets een verleden. Het zijn nu eenmaal andere tijden en een voetbalclub blijft tenslotte nog altijd een onderneming. Een gewoon bedrijf dat niet investeert in opleidingen, work-life balance en dat soort dingen zal ook haar personeel verliezen en als gevolg kopje onder gaan. Exact hetzelfde resultaat, alleen is het in het voetbal altijd meetbaar met resultaten.

Om af te sluiten... Ik heb onlangs een post op Instagram gezien waarin stond: "Een stijle curve naar boven is progressie, maar eentje met ups-and-downs is evenwel progressie". Op termijn gaan we onze top bereiken en gaat promotie in de CPL een feit zijn.

Post Reply