Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]
Re: Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]
2...dat vind ik ook we hebben jaren samen genoten, dus waarom elkaar nu niks gunnen.
Amai dat deed ongelooflijk deugd aan het Lierse hart!! Op een wolkje vandaag. Plezant dat er ook ll volk was blijkbaar. Dat we maar rap terug samengaan. De supporters zijn al tot de jaren van verstand gekomen, nu de besturen nog

Over dat ik de penalty onterecht vond: ik heb 90 minuten staan zingen en klappen, mij leek ie in the heat of the moment licht. My bad als hij wel terecht bleek. Hij ging erin, das wa telt. 

Dit gaat nooit gebeuren. Beide visies zijn niet te verzoenen in één verhaal.
De twee doelen liggen ook te ver af, de ene wil op termijn terug naar hoogste klasse en de andere het hoogsthaalbare 1ste amateurreeks...
- Justhomuch
Idd, maar die vijandigheid, en die zever van bv een Duvel hoeft niet.
Wij komen áltijd terug!
-
Die heb je langs onze kant ook heb ik gemerkt, erg jammer allemaal.Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 25, 2021 8:54 pmIdd, maar die vijandigheid, en die zever van bv een Duvel hoeft niet.
En de velen uitvergroten dat dan naar alle supporters wat natuurlijk een verkeerde perceptie is.
Maar bon, volgens doel is dat volk eens betalend te laten komen. Maw, geen gratis-acties meer.
Wat is een goede site voor gratis samenvatting te vinden? Vind momenteel nog niks terug. Bier gaan halen heeft mij enkele hoogtepunten doen missen 

Mss eens kijken op site van proximus league??
Ik snap het ook niet zo goed. Op Eleven is er nog niks, terwijl de match van gisteren tussen RWDM en Lommel er al wel op staat. Normaal komt de samenvatting ook op Facebook eens die online staat.