Deinze - Lierse K [12-03-2021]
Re: Deinze - Lierse K [12-03-2021]
2...zet bij deze jonge talenten als Gilis-Gillekens-Laes-Van Genechten-Abbou-Limbombe oa een paar ervaren spelers en je krijgt volgend seizoen een ander verhaal...Nirvana wrote: ↑Sat Mar 13, 2021 8:37 amAls we de financiële middelen hebben om deze jonge Vlaamse gasten te omringen met enkele ervaren en niet uitgebluste spelers die het klappen van de zweep kennen, zou ik graag in 1B blijven.KLSK190630 wrote: ↑Fri Mar 12, 2021 9:35 pmWat denken jullie dat het beste is, zakken en proberen opbouwen in 1ama (waar we sportief toch wel echt thuis horen vrees ik) of in 1b blijven?
Tijd voor het bestuur om versnelling hoger te schakelen zonder de financiële balans te verstoren.
Amai, dat interview met TVI. Snoeihard.
- Justhomuch
Blij om hem eens op deze manier te zien, hopelijk wat meer vuur volgende match, al maakt het eigenlijk geen fluit meer uit ik wil gewoon de drive zien om te winnen.
Wij komen áltijd terug!
Deed me ook wel plezier. Ook toen ik het woord 'doorselecteren' hoorde vallen.Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 13, 2021 8:21 pmBlij om hem eens op deze manier te zien, hopelijk wat meer vuur volgende match, al maakt het eigenlijk geen fluit meer uit ik wil gewoon de drive zien om te winnen.
Ik denk dat meer dan de helft van de kern mag vertrekken wanneer het 1b word! Denk maar aan Petrov-VDV-Toon Janssen-Ben Santermans-Tim Smolders-Vermeiren-Cauwenbergh-Petrov-Swinnen en of Van Landtschoot-Samyn-Troonbeeckx mogen vertrekken...Eric wrote: ↑Sun Mar 14, 2021 8:44 amDeed me ook wel plezier. Ook toen ik het woord 'doorselecteren' hoorde vallen.Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 13, 2021 8:21 pmBlij om hem eens op deze manier te zien, hopelijk wat meer vuur volgende match, al maakt het eigenlijk geen fluit meer uit ik wil gewoon de drive zien om te winnen.
-
Inderdaad Ozzy, meer dan de helft van de spelerskern heeft de capaciteiten niet om in 1B te spelen, slechts enkele spelers wel, de twijfelgevallen en jonge spelers kun je nog aan boord houden.
Dat wil zeggen tussen de 5-10 spelers MET meerwaarde die je nodig hebt, de excuses dat de club niet voorbereid was op 1B mogen ook stilaan stoppen, het bestuur mag hier ook wel eens voor in de spiegel staan temeer als je het aantal spelers telt die aangetrokken zijn na de bekendmaking van onze onverhoopte promotie, dat is bijna een halve kern, maar meestal afvallers van andere ploegen........
Ik hoor het LVT nog zeggen: we gaan ons mannetje staan in 1B, de reeks waar wij thuishoren, we zijn er klaar voor, jawadde......,
het mag wel ophouden om bijna iedere match belachelijk gemaakt te worden,dit was een seizoen de naam Lierse onwaardig !!!!
Dat wil zeggen tussen de 5-10 spelers MET meerwaarde die je nodig hebt, de excuses dat de club niet voorbereid was op 1B mogen ook stilaan stoppen, het bestuur mag hier ook wel eens voor in de spiegel staan temeer als je het aantal spelers telt die aangetrokken zijn na de bekendmaking van onze onverhoopte promotie, dat is bijna een halve kern, maar meestal afvallers van andere ploegen........
Ik hoor het LVT nog zeggen: we gaan ons mannetje staan in 1B, de reeks waar wij thuishoren, we zijn er klaar voor, jawadde......,
het mag wel ophouden om bijna iedere match belachelijk gemaakt te worden,dit was een seizoen de naam Lierse onwaardig !!!!
Mocht men dinsdag goed nieuws krijgen begint het zware werk om een degelijke kern bijeen te krijgen die kan wedijveren met bv Seraing-Deinze en of RWDM. Wat het betreffende Virton betreft blijft het koffiedik kijken zij gaan vanaf nul moeten herstarten. Nu de tijd is nu niet te kort om doelgerichte transfers te doen dus nu geen excuses meer voor bestuur-trainer! Toch ook opmerken dat LK te weinig loon naar werk heeft gekregen dikwijls onterecht puntenverlies geleden door onvoldoende efficiëntie en niet zelden geflikt door de arbitrage je kan al makkelijk 5-6 matchen waarbij dit gebeurde denk maar bv aan thuis Westerlo, uit Lommel en recenter thuis Union.Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Mar 14, 2021 12:54 pmInderdaad Ozzy, meer dan de helft van de spelerskern heeft de capaciteiten niet om in 1B te spelen, slechts enkele spelers wel, de twijfelgevallen en jonge spelers kun je nog aan boord houden.
Ik vermoed dat zowel Petrov als Placca gaan mogen beschikken.ozzy105 wrote: ↑Sun Mar 14, 2021 11:42 amIk denk dat meer dan de helft van de kern mag vertrekken wanneer het 1b word! Denk maar aan Petrov-VDV-Toon Janssen-Ben Santermans-Tim Smolders-Vermeiren-Cauwenbergh-Petrov-Swinnen en of Van Landtschoot-Samyn-Troonbeeckx mogen vertrekken...Eric wrote: ↑Sun Mar 14, 2021 8:44 amDeed me ook wel plezier. Ook toen ik het woord 'doorselecteren' hoorde vallen.Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 13, 2021 8:21 pmBlij om hem eens op deze manier te zien, hopelijk wat meer vuur volgende match, al maakt het eigenlijk geen fluit meer uit ik wil gewoon de drive zien om te winnen.
Placca zou ik behouden, in een betere elf met toevoer gaat hij er gemakkelijk 10-15 inlappen niet aan twijfelen. Petrov een tegenvaller geweest buiten enkele matchen dus laten gaan.